Life by Emilia

Alla inlägg under december 2012

Av Emilia - 19 december 2012 17:27

Haha, två barn 4 år yngre än mig kmr o säger -Vad fin du är.

Av Emilia - 18 december 2012 20:35

Vem var jag innan de bruna håret? Bloggen? Allt?
Jo jag var den blyga blonda tjejen, ingen riktigt brydde sig om mig . Jag stog för mig själv o tyckte allt va perfekt , just easy. Men sen? Fick närmare kompisar... Stog inte ensam utan MÄRKTE att de var nästan roligare att vara med folk. Vi hade kul år efter år. Sen efter en hoppptävling så färgade jag o min kompis håret. Färgen gick ur håret blev blek orang färg:/ happpy girl. Färgade om håret mörkar, så ser jag ut en idag. Men är jag samma person? Såklart! Den enda sskillnaden är att jag har växt samma jag , fast äldre version. Just that. Samma galna jaa. Då var de vänner i samma ålder.
Nu e åldern obetydlig. Har vänner från 1 år yngre - 2 år äldre , friends are friends<3



Hoppas ni klara er igenom texten:) Bilder på lilla o stora mig.

Av Emilia - 15 december 2012 19:57

Jag och Heavy har gjort mycket de senaste dagarna.

Jag brukar ju bara hoppa med han, men om jag satsade allt på han .. skulle de gå .  Ridit Heavy nu dressyr så yeey , men kommer jag fortsätta? Jag rider ju Charlie ... Kan inte sluta rida Charlie. Så Heavy får ta vissa ridturer bara   Men annars är allt som vanligt. Kadrilj imorn . Bara dressyr !   Blir film på det.


Tjaoo!  


   

Av Emilia - 13 december 2012 15:16

Kuul, blev tacklad på idrotten. Stog stilla , får en smäll o ramlar . Rent sakt, nån sprang i i mig. Jag ramlade ner på sidan så höft-axel-fot-huvud gjorde ont. Detta skedde i början av lekitonen. Satt o frös på bänken resten av tiden!

Av Emilia - 11 december 2012 17:45

Minns tiden i våras , när allt var lätt, ljust.

 



Man tänkte inte på att de skulle bli vinter, kallt. Bara att saker att göra försämras. Snö överallt, mörkt, kanman då gå alla små vägar? Nej! Blir stora vägar med belysning som är plogade . Men men...

Sprungit runt här o där idag   Riktigt pigga busar idag.


Vintern..

 

Av Emilia - 11 december 2012 17:42

Av Emilia - 11 december 2012 17:29

Hur söt?

Av Emilia - 10 december 2012 18:56

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards