Life by Emilia

Alla inlägg under december 2012

Av Emilia - 10 december 2012 17:58

Min och Heavys resa tillsammans har inte varit lång, bara några månader/veckor ?

Men nog lärde jag känna denna häst , 


Vår första tävling 70 cm.





Det blev 80 sen.




Närjag märkte att farten saknades .... Satsaed vi på 50 en gång.




Vår resa har varit kort, detta var bara 3 av våra 4 tävlingar tsm .


Tänk att jag bara tävlar Heavy . Jag rider han bara på hopppningen . Dressyr skulle sitta fint .

Men rider ju Charlie plutt . På onsdag så kanske jag kan rida Heavy, vi får see.


 Lilla b ponny tiden är över , o  nu är de d ponny o liten stor häst  

Men b ponny tiden var skojj!  


 



Min och Zigges första tävling.


Nåra tävlingar bara..







Och vår sista tävling tillsammans :





De var allt jag ville säga, jag har tävlat andra små ponnys...






Av Emilia - 10 december 2012 17:57

Av Emilia - 9 december 2012 20:51

Hela helgen var underbar , just love'n . Nolla med Heavy :D Jag behövde inte ens kämpa med farten! Snacka om stolt tjej här. Han har fått frammåtbjudning. Åååååå bara ÄLSKAR den hästen<3 Heavvy är så duktig , fick massor med beröm.

Ska gosa ner mig i sängen me bästa katten nu.

:)

Av Emilia - 7 december 2012 17:17

Ska vara med på Lucian om inte ändradee planer :)

Av Emilia - 6 december 2012 19:22

Red charlie , lugn stabil. Skänkel vikningar i trav , skritt. Tränat på gallopfpattningar ,Very nice horse todaaayy:)

Av Emilia - 6 december 2012 14:44

Fråån att vara en som inte brydde sig så mycket , till en som bryr sig mer.  http://emilias.mylovebasket.com/ . 

Tar bara sånt som är mee just me ..


Vilken Emilia gillar du egentligen ? 

Höst 2011 , Sommar 2012 , Höst 2012 ?


Blond , blond bara. 2011 höst.



Brunnet , just normal. 2012 sommar



   



Lite mer orange brun hårfärg , more style.

 

Av Emilia - 6 december 2012 14:39

Ja, jag blir såå glad när vädret vill vara snällt, bara de kan fortsätta.



 

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards