Life by Emilia

Alla inlägg under november 2012

Av Emilia - 29 november 2012 22:15

Red Charlie idag , han var lugn o fin, som en normal häst brukar vara. Hade snöbollskrig, och bara snackat me vännerna. Åldrar e just shit , spelar inge roll att ena är två år äldre o att ena är samma ålder, it just love<3

Nu ska jag sova , katten får följ me :)

Av Emilia - 29 november 2012 14:41

Jag e livrädd för att borra o slipa med maskinsaker o allt de där. MEN DE LYCKADES JAG MED IDAG   


Drar o rider   

Av Emilia - 28 november 2012 20:15

Hej hallå ! :)

Var i stallet o kollade/hjälpte till med löshoppning. Lite olika hästar o ponnys . Charlie hoppades oxå, han var lugn fin och ganska avslappnad . Var med vännerna där oxå , true friends :)

spela de beroendefrramkallande spelt Pou nu !

Av Emilia - 28 november 2012 14:07

Drar  till stalle idag , träffa kompisar   



Av Emilia - 27 november 2012 19:56

Jultider nu, Vad önskar du dig?

I min önskelista så står Uggs me såklart:)

Men vad har du på din önskelista?

Skola imorn , ses.

Av Emilia - 27 november 2012 17:47

Vill du ha mer mode? Min stil ? Såklart så finns den på : http:/www.emiliasmylovebasket.com . Sugen på ännu mer uppdate från mitt liv? @horzeteam på dayviews . Sen har vi denna blogg me allt o lite till :)

Av Emilia - 27 november 2012 14:43

http://emilias.mylovebasket.com



Följ mig där, min stil till tusen.


Av Emilia - 27 november 2012 14:37

Hej hej. 


Skriver om Leonardo da vinci . Går inte så jätte bra,   

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards