Life by Emilia

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emilia - 31 augusti 2013 22:24

Min allrabästavän.

Jag förstår inte hur vissa kan tro att jag glömt han? Min allra finaste går inte att glömma.

Bara för att jah skulle tävla Herrman o han fick lite extra inlägg om träningar med han här så har jag inte glömt Heavy.

Ärligt, ord finns inte för att beskriva kärleken till pollen.

Av Emilia - 31 augusti 2013 17:51

Amen hej bloggen.

Idag var det inget med Herrman jag blev nöjd över. Han vägrade ut på banan, jag verkligen kämpade allt vad jag kunde men han var så nervös inombords att han var överallt typ. Man hade velat rama in hams ögon så att han bara såg hindret. Jo juste, jag hann bara hoppa 1, sen så stopp. Inge mera hoppning. Man är besviken men man ja?

Han var galen att lasta, han började stegra o så.
När vi lastade ut han så bara flög han ut, ham ryckte tyglarna så hårt så jag tappa känseln mellan fingrarna i typ 10 min.

Men, håll humöret på topp eller?

bye

Av Emilia - 31 augusti 2013 07:05

Hej hej.

Snart så åker vi till säter.

Lite uppdatering nu, sen efter tävlingen ikväll
Hörs!

Av Emilia - 30 augusti 2013 22:18

Nu har jag duschag och knoppat Herrmutt. Knopparna blev såå små, typ mindre än vindruvor, maneen :( . Ni som inte vet så är manen jätte kort.

Men herrmutt är superfin och imorn så drar vi.

Sötaste ponnyn eller?

Av Emilia - 30 augusti 2013 15:48

Snygging.

Av Emilia - 30 augusti 2013 15:43

Vill ni se transporten?
Det kommer bild snart. Vi fick låna transporten helt gratis. Den är i toppskick, knappt använd. Vilka människor det finns helt grymt! Jag är jätte tacksam.
Något jag också är glad över är att lite kläder har kommit från hm.

Av Emilia - 30 augusti 2013 06:48

Hejhej.

-Gårdagens ridpass gick bra, i slutet så hoppade vi en kortare bana på 90 cm för att Herrman var ganska trött.

Nu när jag vakna så var jag hes. Jag är väldigt hes. Men hoppas att det går över sen. Hehe. Jag är taggad för imorgon. Eftersom att jag åker och tävlar kommer jag inte att uppdatera förrns på morgonen o kväll. Men ni klara er? ;)

Jag är så trött, kommer somna

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards