Life by Emilia

Alla inlägg under november 2013

Av Emilia - 30 november 2013 11:30

glass/GODIS


KATT/hund


ensambarn/SYSKON

 

RENT/smutsigt


facebook/INSTAGRAM


HOPPNING/dressyr

 

HEAVY/viva

 

HÄST/ponny


De fetstilta valde jag.

 

#gammalbildtypääh#stockholmhorseshow

Av Emilia - 30 november 2013 10:07

Av Emilia - 30 november 2013 08:23

God morgon världen.

Jag har sovit gott, och idag så blir de att se showerna. Familjematne & Tio top gala.

Jaoo, hörs sen bloggis:)

Av Emilia - 29 november 2013 22:36

Framme på hotellet , trött o längtar tills jag får sova!

Av Emilia - 29 november 2013 15:21

Kastat favorit byxorna, för dom var för amå och trasiga. Ska städa seb packa

Funni är de inte. Vill typ bara sova, men men. Vet att jag kommer vara pigg på tågeg iaf .... :P

That baby face

Av Emilia - 29 november 2013 06:38

Stockholm ikväll bara skola först.

Av Emilia - 28 november 2013 20:39

Julgardiner är uppe och brownies har bakats.

Godnatt bloggen. Imon runt 9 går tåget till Stockholm. See ya.

Lite mörka bilder, men för lite batteri till blixt :P

Yao

Av Emilia - 28 november 2013 16:00

Kör vi på tidsinställda ihelgen medans jag gör annat? Jag kmr ju uppdatera men kul med lite annat oxå kanske?

För mkt kommer det ju inte bli efterssom att jag blir ju upptagen.


Men ja, helgen kommer bli rolig . Hoppas jag     .

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards