Life by Emilia

Alla inlägg under september 2013

Av Emilia - 30 september 2013 19:19

Gården var stor och fin, det var MÅNGA hästar.

Dom hade försökt fixa så att edt var så likt Island somöjligt. Dom hade hästarna i flockar. Allt från föl till pensionärer. Allt från diabetes hästar (som mår toppen) till smäkra hästar

Först fikade vi och pratade. Typ lärde känna varann om man kan säga så. Sen så kollade vi på hästarna.

Man fäste sig vid en häst i varje hage.  Kanske kan man köpa en egen liten islandshäst?

Vi fick se när en tjej som hette Rebecka red passgång och tölt.

Hon hade tre hundar på gården oxå. Den minsta chiuaua mixen var sötast  



Av Emilia - 30 september 2013 19:04

Vad har du i din sallad om du får välja melan grönsaker och kött?

Hmm, gurka ,majs, mosarella ost , kyckling tyyp ;) Kanske lite pasta oxå.

 

Dressyr eller Hoppning? Dressyr är sjukt kul när hästen går fint, men Hoppning. ahh. Action, fart, svängar,sväva,

Hoppning väljer jag. 

 

Glass eller godis ? Godis.

 

Godis eller chips Hmm, efter att ätit godis i 2 timmar så skulle jag valt chips. Annars godis.

 

Hur länge har du bloggat? Längeee, sen tre år tillbaka men på just denna har jag snart bloggat på i ett år! Ett år, coolt.

 

Bloggar dina kompisar? Jaoo. Några. Men kan faktiskt skryta om att denna blogg har funnits snart i ett år och har blivit uppdaterad nästan varje dag. I dont give up.

 

Favorit hästraser?  Welsh cob. Dröm häst. Realy. Kan den hoppa oxå, +poäng.

 

Hur gammal var du när du färgade håret för första gången? 12, stränga regler. Jag får inte bleka håret Bara färga vissa färger, Så är de.  Men jag är glad att jag får det överhuvudtaget  

 

Snyggaste skinnjacka? Kenza jofama. Dröm.  
Om du var 20 för en dag . Vad skulle du gjort? Hmmm, kört bil.Typ levt runt testat allt man inte fått göra nu.

Av Emilia - 30 september 2013 18:14

Hej hej kära bloggen jag ska försöka få tid till att skriva om dagen men först äta och duscha.

Ps. Hästarna var super fina. Många var det oxå. Jag fick en favvo i varje hage.

Av Emilia - 30 september 2013 12:23

Gjort klary SO provet. Känner mig nöjd, men bara att jag får vänta helt forever alone tills de andra är klara.
Jaja, de är 40 min kvar så .....

Vi hörs senare.

Av Emilia - 30 september 2013 07:36

Hej.
Idag så är det skola, på eftermiddagen så ska vi iväg till något Islands häst stall. Spännande. Vi får se om de blir lite mer skrivet om det sen.

Så min outfit nu är svarta, inte tightaste byxorna utan mer lösa och en lösstickad tröja. Svart/vit randig.

Tror ni jag skulle passa i en mörk mahogny ton? Mitt hår behöver piffas upp.

Av Emilia - 29 september 2013 20:17

Hej hej .
Hemma från stallet, borstat Morris så han blev fin;)

Chill tills imon nurå.

Av Emilia - 29 september 2013 14:58

Äter klyftpotatis med kyckling +bearnaisesås

Av Emilia - 29 september 2013 08:31

Lovisa sover så längeeee segt. Jaja, nu får jag chansen att rensa bilder i min mobil :)

Höörs senare

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards