Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emilia - 30 oktober 2012 21:17

Kväll, inga fler uppdateringar idag.
Hee en trevllig kvväll o natt!

Av Emilia - 30 oktober 2012 17:06

Hej hallo!


Lever än.  Ska ses på tv nu. 

Av Emilia - 30 oktober 2012 11:38

Inte varit i stallet på hela veckan typ. Stackars lilla Delice Selma o Rebell.

Njuter av höstlovet fullt ut! Möblerat om i mitt rum .. Eller flyttat på en byrå o en hylla  

Funderar på hopptävling den 18 november? kommer inte riktigt ihåg datumet!



Ego picss !


   

Av Emilia - 29 oktober 2012 13:14

Skulle lätt hoppa en sista tävling med Tintin♥

Går inte att skriva med ord hur mkt jag älskar att hoppa med han!

 

Av Emilia - 29 oktober 2012 08:10

Spenderar höstlovet i sofan, ute så snöar de för fullt!

Av Emilia - 28 oktober 2012 21:59

Av Emilia - 28 oktober 2012 21:52

Upppdaterar helgen nu.
Red Charlie igår, blev träning på att böjd/ställa hästen åt ena hållet och sedan flytta för skänkeln åt andra hållet. Vi hittade ett lungt fint tempo. Bästa gången jag någonsin ridit på han! Kärlek till hästen<3

Spökjakt var de som sakt, uppladdat med film, gick ut i skogen o blev skrämd, spökhistoria.

Laddar uttag bredvid sängen(y) Happu girl! Myst med världens bästa katt ox-:) Snart är hon 4 år. Min katt<3
Lilla busmonstret ena sekunden o en soffpotatis 5 sek senare :)

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards