Life by Emilia

Alla inlägg under mars 2013

Av Emilia - 29 mars 2013 08:57

Snart drar vi ut till backarna o åker... Uppdateringen kommer vara sådär :)

Av Emilia - 28 mars 2013 13:56

Hemma från den skönaste skoldan ever. Packa de sista sakerna sen så åker vi när pappa kommer hem från jobbet :D

Av Emilia - 28 mars 2013 07:36

Jag vet inte riktigt vad som hände med bloggen igår, när jag kom hem från skolan så packade jag. Sen drog vi till stallet och kom hem senare en vanligt , så då gick jag o sov nästan direkt. Dom har rakat Heavy, super fin blev han ! Idag efter skolan så åker vi till Sälen, viho! Vi ska till Hundfjället .
Sjuss till skolan i dag, först slöjd sen se på film!

Av Emilia - 27 mars 2013 07:27

Mamma sjussar mig o Wilma till skolan idag,

Dagens frisyr?

Av Emilia - 26 mars 2013 20:06

Imorn så packar vi , på torsdag efter skolan så drara vi till S.Ä.L.E.N
Fett skönt att åka bort, sen att de blir i en skibacke är bara bättre , än bäst!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om..... En cirkus är i vår lilla by ;)

Aja, ses imon!

Av Emilia - 25 mars 2013 20:38

Idag så var det en helt vanlig dag, En dag som man håller på att sova igenom , förkyld o tröött då går dagen sakta o man snarkar i skolbänken... haha nerå , men de känns så! Idag så åkte jag o mamma o köpte Sinova och Bufusin. Förkylningen ska veck tills på torsdag. Huvud värken som dycker upp ibland gör ju inte saken bättre...
Aja, längtar iallafall till att få åka iväg, bort från nuet liksom. Bara relax, koppla av i en härlig skidbacke. Känner mig lagomt trött,trött fast fräsch. Sova tidigt idag, skoldag imorn också.


God natt!

Av Emilia - 25 mars 2013 15:32

       

Av Emilia - 23 mars 2013 17:03

Tänkte låta er checka av lite vad som hänt efterssom att jag inte uppdaterat på ett tag!

Idag så var jag på clinic i stallet, för Tina Lundin. Program ridningen gick helt okej, Herrman var bara lite stel.


På torsdag så åker vi till Sälen, vi kommer hem på Söndag.



En bild från förra året. Såklart ska vi till hundfjället!    



Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards