Life by Emilia

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia - 30 april 2013 09:40

Stallet snart. Finputsa de sista i ridningen. 10 så åker vi.

Av Emilia - 29 april 2013 20:03

Nu när du kikade in här kanske du tänkte "Shiit".  Ja , jag har ny header och ny design. Själv så känns den mycket bättre än den förra. Känns mer fräsch o mer mig.  Sen fler videoinlägg finns de så mkt av snart. Min kanal hittar ni hääär. Så får kolla o prenumunera. Hahah, jag kan knappt stava.



Imorn så är det Valborg. Jag rider imorn också, Roubia. 

Ska se på tv o laddaa tills imorn.


Big love till mina RayBan solisar.

  

Av Emilia - 29 april 2013 19:31

         

Av Emilia - 29 april 2013 11:56

Det är fint väder ute , men ruskigt kallt. Jaoo, ser på film o glöm inte att kolla min kanal som jag länkade i förra? Inlägget?!

Av Emilia - 29 april 2013 08:09

Ledig idag, så skönt. Gjort en egen Youtube kanal. HÄR . Idag är en cilldag så ska typ ta en varm dusch o sitta i one pice hela dagen? Regningt är det ute oxå.

 

 

 

Bilder från marknaden NJOY!

 

             

Av Emilia - 28 april 2013 18:58

Jag dricker aldrig mer denna dricka. Loka Strawberry Icecream var god men inte denna .

Av Emilia - 28 april 2013 17:18

Dålig uppdatering de visste ni om.
Men bilder på vad jag köpte kommer upp imorn kanske.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards