Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia - 31 oktober 2013 20:51

Planerna för imon ä skojj.
Bio, sen om vi hinner gå in på den ny uppnade hästaffären sen fika oså sist stallet.

Skojjigt värre om vi hinner allt.
Filmen fick syrran välja o jag bara hänger på* Kan man säga. Det blir Lasse majas detektiv byrå. Kanske inte den jag skulle valt men men.

Red Herrman. Fick bara beröm idag, skönt faktiskt de va ju ett tag sen. Det hon gillade skarpt va blicken, sitsen och att jag delade upp det. Lagomt bra pepp inför dressyr tävlingen. Jag har inte en blekaste chans mot dom som är med , men istället för att vinna över dom så får jag vinna för mig själv.
Satsar på person bästa.

Av Emilia - 31 oktober 2013 14:14

Tjenixx.
Haha, vaf tyckte ni om blondie me videon jag la upp i förra inlägget?

I'm not that girl anymore.

Av Emilia - 31 oktober 2013 12:47

Hahha, bara jag som känner att jag förändrats?













De va inte den först November. sorry sorry   




Av Emilia - 31 oktober 2013 08:35

Tjenare. 1 November idag. Funniee, inte precis så man tänker på de ändå.Om typ en månad så åker vi till Stockholm igen. Stockholm Horse show you knoooow. Annars är väl detta en vintermånad då de borde snöat tycker man. Men här är gräset grönt o solen lyser så vi får se om det blir nåågon snö i vinter!


Dehära var jag för ca 1 år sen. 

Liiika?

 

Av Emilia - 30 oktober 2013 22:34

Goodnight bloggis.
Trött så jag skulle kunna sova även om alarmen gick på mer än högsta nivå.
Ni hajar va? Trött är bara förnamnet.

Har fett stökigt rum, nån måste städa o de blir jag. Vem pallar?

Av Emilia - 30 oktober 2013 14:30

8 dec - Maskerad hoppning med Heavy 80 cm.

23 nov - Hoppträning med Heavy

9 nov- KM i dressyr LB:1


Det var planerna med Heavy.  

Av Emilia - 30 oktober 2013 11:58

Andra gången jag satt på hästens rygg, första tävlingen. 

And this is it . 1 rivning.

 

Sen så har vi gjort många olika små rundor 50 till 80 till 70 till 50 osv. Men  kan väll inte säga att det såg så bra ut  


Det har gått urför o frammåt. Bra och dåligt. Men jag tror både jag och Heavy blivit bättre .

Sista videon jag har när vi rider är dennna. Det var i sommras typ men jaoo, nu är det höst och kallt.

Det jag märkt i dressyren. (koolla i klippet där nere) ä att Heavy  går mer i form än vad han gjorde då. Han är mjukare i kroppen och era biff.  Det var ju ändå i mars, nu är det Oktober. Men ska tävla LB:1 . Hjälp, måste plugga in programmet oxåå. Men snört ni, blir Heavii o jag rysligt farliga  

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards