Life by Emilia

Alla inlägg under juni 2013

Av Emilia - 30 juni 2013 20:25

För ca ett år sedan så blev jag och min kusin atackerad av två hundar.


Allt börjad med att vi tänk gå en promend, vilket vi gjorde. Vi genade lite över gräsområde för vi tänk gå ut i skogen.

Det var då vi hör någon skrika åt sina hundar, men hundarna struntar i det och springer till oss.

Öronen var bakåt slickade, tänderna syndes och dom morrade. Jag ville springa därifrån , men min kusin sa - Håll ner händerna och verka lite glad . Tja, funka de?

Det var nog de äckligaste när dom börjar hoppa och hugga efter en. En hund reste sig och rev min kusin på ryggen, jag liksom gömde mig på något säät bakom min kusin. Hundarna sprang tillbaka , hem till sig. Det mest störande var att ägaren inte brydde sig, bara gick in när hundarna sprang iväg. Två arga schäfrar.


Rivsåret såg ut som ett stort rivsår, de var på ryggen. Han sa att det inte gjorde ont , men det tror jag att det gjorde.


Vi gick hem och berättade för min pappa. Pappa vart vanisnning och frågade vems hundar det var. Vi berättade och han gick dit , skällde ut dem. Värre än vad hundarna skällde  

Nä , men min kusin har aldrig sett han så arg. Han blev rädd för min pappa...

Och min kusin är lika gammal som mig. Såå.

Ja, nu vart ju ingen speciellt skada då.

Av Emilia - 30 juni 2013 20:23

Av Emilia - 30 juni 2013 19:06

Letar efter sommar inspo. Funder på att göra en riktig sommarvideo, kanske bara 5 min lång med massa sommar inspo. Why not? Summer inspo på G. Härligt med sommar. Go go go. Sol, vind och vatten. Nice. Ja, vi får de.

Av Emilia - 30 juni 2013 19:03

Härliga planer för morgondagen. Nomnomnom. Få se vad framtiden ger, ger er några hashtags för att lisa ut #tält #friendoos #boozt #kick #vatten #lovie

Men nu knackar de på dörn aå , Hejdå.

Av Emilia - 30 juni 2013 16:39

Frågestund tills imorn , fråga på.

Av Emilia - 30 juni 2013 09:08

De är inte defenitift alla bilder, men de tar fruktansvärt långtid att ladda upp bilderna, men här är några iaf.                        

Av Emilia - 30 juni 2013 08:47

Ja, vi gick i Visby. Jag handlade några saker. Jag tänker göra en video så holl kolla på min youtube kanal .

Sen så åkte vi på båten, det visades en film så vi såg på filmen och gjorde inte så mycket. Vi satt längst fram i båten, däck 6 längst fram. Lyx. Stora förnster, sköna stolar.

   

 

Ja du ser. Vi gick ut , eller upp på båten också.  

 

Sen efter en tids åkande från Nynäshamn till Södertälje så stannade vi där. Pappas kusin bjöd på mat. Sen så kom vi hem runt kvart i tolv på kvällen. Och Båten ochte runt 14:45 från Visby.

 Jaja, bilder får ni snart.

Av Emilia - 29 juni 2013 12:42

Tjoo.
Ska äta på McDonalds nu. Sen lite senare så åker vi till båten. Jag jag handlat liiite.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards