Life by Emilia

Alla inlägg under juli 2013

Av Emilia - 31 juli 2013 22:05

Jag har funderat. Jag måste erkänna, jag är så lyckligt lottad som har Heavy. Han är ju så otroligt fin, gott hjärta . Helt fantastiskt. Min sötnos. Blivit många Heavy inlägg idag. Men ja, han ä ju för goo. Han ee såå fin.

Och ävem så töntig med sin hängläpp. Men han är ju för ptroligt söt med den oxå.

Av Emilia - 31 juli 2013 18:48

Amen guuu så söt Heavy är. Red heavy idag oxå, min sweeetyy.
Han är så töntig när han står med sin hängläpp o glor. Haha, de e Heavy!

Av Emilia - 31 juli 2013 14:00

Bjuder på bilder på mig o Heavy.                            

Av Emilia - 30 juli 2013 17:55

Kör lite bloggning.
Världens finaste häst.

Av Emilia - 30 juli 2013 14:45

Tjeeena , även de hära är ett tidsinställt inlägg så jag vette f*n vad de ska stå.


Men ja, you know. Ridläger. Men igår så firade vi syrran . Mumsigt o trevligt.

Hoppas alla har det bra, även fast  jag knappt uppdaterar . Men ha de sköjjj.  

Av Emilia - 30 juli 2013 08:44

Tjeeen tjena.
Sover ju över tre nätter nu så uppdatering=noll typ. Men har ett tidsinlägg varje dag. Fast dom är inte så bra för jag skrev dom när det var liye streeeeeess. Men någonting och hoppas på att ni blir nöjda. Så man kan ju kika in hit o se mina ?super? bra inlägg. Jaja, tror ni överlever. Men man kan se de som om jag bara vilar o tar en paus fast de endå UPPDATERAS. Goodie goodie? Nä mrn kanske ett inlägg till innan jag åker idag. Byeee!

Av Emilia - 29 juli 2013 22:20

går det att besriva hur otrolig fin Heavy är.

Kanske litr gräsmage men ändå. Bara längtar tills banorna på 1.00 kmr. Flyga tillsammans. På dagens tur ut i solskenet em härlig sommarkväll..... eller nu låter det så harmoniskt. Visst var det kul men alla var typ trötta o svettiga. Skönt att komma ut i skogen i skugga. Men i solskenet som vi red i så tränade jag på att han skulle lyssna på mig och min röst. Inte bara busa o leva livet utan att även kunna lysna o bry sig om andra. Jag pratade mycket med han, som om han var en människa och sa -Är du trevlig mot mig är jag trevlig mot dig. O han lyssnade. En trevlig ritt alltså.

Såjlart så ska jag avsluta med lite awesome tags .
#yolo#hästrygg#bästasomfinns#amagad#tags#nuräcke
rde#detblevförmyckettaggar

Av Emilia - 29 juli 2013 17:55

Vart hemma, duschat. Nu ska syrran firas:)
Men ja, kanske uppdatering imorn.
Jag red Heavy idag. Vi plockade oxå bort från meetingen. Men varmt o svettigt:)

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards