Life by Emilia

Alla inlägg under februari 2013

Av Emilia - 22 februari 2013 12:53

Stallet snart, träffa de härliga ponnysarna.   

Kanske tar nån lite bild, vi får se !

    

Av Emilia - 22 februari 2013 07:18

Red Roubia igår. Vi tränade på nåt dressyr program:) Det gick ganska bra... Men hon gick aldrig nere på tygeln, för när man tog lite i tyglarna så åkte huvet rakt upp i luften , .

Men de var kul iaf;)

Av Emilia - 21 februari 2013 15:43

Åkt slalom hela dagen, nu blir de stallet och rida :)

Av Emilia - 20 februari 2013 16:32

Skiddag imorn. Slalom!!:)

Stallet nu ikväll se när pappa rider. Han börjar ju bli lite duktig nu:) Hipp hoopp.

Av Emilia - 19 februari 2013 20:17

Ni som följt denna blogg ett tsg vet att jag och Lovisa har varit hos shettisarna. Efter detta jul/vinter uppehåll så ska vi såklart dit! Haft lite för liiiiite tid. Dom små skarm trollen <3
Tre små shettisar... Nomnomnom.

Soo sweet!!

Av Emilia - 19 februari 2013 16:58

... hos Lovisa.

Av Emilia - 19 februari 2013 07:06

Av Emilia - 18 februari 2013 20:52

Klippte mitt , eller jag klippte inte mitt hår själv precis. Men håret klipptes iallafall. Vissa kommer säkert säga hur kan du klippa av så mycke hår??:O
Sååå mycket kortare blev de ej, men man märker att de är kortare. Så länge jag är nöjd är det bra ;). Så stå för gur ni vill se ut, Go for it! Varför klippte jag mig? Jo , mitt hår var typ helt förstört . Yepp, det är fortfarande lite razzligt eller vad man ska säga...

Har ingen bra bild, så bild får komma nån annan gång.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards