Life by Emilia

Alla inlägg under februari 2013

Av Emilia - 15 februari 2013 20:27

Ingen sovmorgon, Får gå upp runt halv sju, yippi yeyy happy tjej. Myser med katten och ska lägga mig och sova tidigt ikväll , resan lagomt trött nu! ;)

Bjuder på en lagom fin bild med citatet: "Bli ett med hästen"

~Heavy och på bilden~

Av Emilia - 15 februari 2013 15:46

Fedag kvällen , spenderas hemma.

Av Emilia - 15 februari 2013 13:16


Fredag,. Chillar med Smulan i sofan!   Smulan softly style haha .  

Av Emilia - 13 februari 2013 18:53

Hittade mig o Lovisa i tidningen :)
Riktigt fina ,haha nejrå;)

Av Emilia - 13 februari 2013 17:46




Min nya header , tycks?    

Pappa ska rida nu. Stannnar hemma, jag hela familjen rider... Pay`n Jump på sönadg , Yeyy, var länge sedan jag hoppade Heavy  

 70 cm blire.

Av Emilia - 13 februari 2013 17:15

Mer aktiv på :
Insta
@sundbergemilia

Dayviews
@teamech

Av Emilia - 10 februari 2013 16:07

Uppdaterar sämst -i know.
Varit i stallet till ca 2 . Sen kom min moster:)

Av Emilia - 6 februari 2013 06:57

Morgon, allt är lungt. Får sjuss till skolan. Inget planerat efter skolan än...

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards