Life by Emilia

Alla inlägg under mars 2013

Av Emilia - 11 mars 2013 17:11

En outfit som kan bli snygg? Själv älskar jag stövlarna. Stövlarna hittar du häär. Jag funderar på ifall man ska köpa svarta eller bruna.
Allt är från hooks.se

     


Funderar på om brunt o svart passar? Eller ska man köpa stövlar i svart istället?

   



Av Emilia - 11 mars 2013 10:12

 


Av Emilia - 10 mars 2013 17:46

Får göra de bästa av helgen fom timmar som ät kvar. Glosor imorn jippie yey!

Av Emilia - 10 mars 2013 16:43

Första tävling med Heavy! Var skit nervös innan. Det gick väl helt okej där. 70 cm. Njoy !


Vår andra tävling gick dåligt!



Hoppade 80 sen, Clear Round.


Sen hoppade jag 50 för att bara träna på vägen. Kändes lite lågt helt plötsligt..


Sen 70 cm igen!!  


70 en gång till. Mamma filmade lite slarvigt.


Gjorde en runda på 50 sen igen.


Och den sista hittills . 80 cm med Heavy.


Detta är min och Heavys resa, som bara kommer att bli längre och längre!




Av Emilia - 10 mars 2013 16:27

Av Emilia - 10 mars 2013 15:00

Bilder från igår. Heavy Spin♥    

Av Emilia - 8 mars 2013 22:02

Äntligen fredag! Längtat! Idag har jag varit ap trött + fått fina läxor. Mitt skrivbord dränks av läxor. Allt är typ glosor eller att träna till prov! Ätit chips , popcorn ,, pizza , aa allt som man äter på en fredag kväll. Drack en hel 1literscoola för mig själv spyyr! Dricker nog inte cools på rtt tag nu?! Bara jag och mamma var hemma, så ci tjocka i ods allt själva ;) Yepp, Yepp. Lyssnar på musik, Taylor Swift , we are never ever getting back together ! Riktigt musik!?

Pay'n Jump imorn med Heavy 80cm tagga tagga ! Heavy Spin är en riktigt stjärna??

Av Emilia - 7 mars 2013 19:33

Sitter här i stalle ... Precis ätit lite!

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards