Life by Emilia

Alla inlägg under november 2013

Av Emilia - 11 november 2013 07:08

Morron på er ALLA.
Skola sen oklara planer vad som händer sen. Mennmågonting kul hoppas jag på;)

Kommer ni ihåg 2012 bilden? Snart är det 2014. Dax att göra en ny kanske?

Av Emilia - 10 november 2013 20:57

Gick in i säng kanten, asså serri vad onödigt. Skitont i knät, har en bula på knät typ . Skulle springa ut ur mitt rum, busade med Smulan och typ stog bakom sängen svårt att förklara, men då så bara pang så sprang jag in i sängen. Klantigt. Det syns inte världsbäst på bilderna . De känns mer än va de syns.

Typ lite sylt vaniljglassen kan man säga ;)

Av Emilia - 10 november 2013 18:31

Nyss vart och fikat hos mormor och morfar. Imon skola -utvecklings samtal. Pinsamt när alla stirrar en i ögonen, fast nu så är de jag som ska hålla i de själv. Usch, hemskt men men.

Av Emilia - 10 november 2013 13:43

*Han är så otroligt fin. Kolla benen, tre ben vita och ett svart -Charmigt.
*Svart huvud med vit bläs - asså vackert
*Kroppsbyggnaden - Herre, vackrare finns inte.
*Man o svans - Fluffig o dröm.
*Hovar - Stora välvårdade ! Finns de nå bättre?
*Sen så är psyket bäst, en snäll orädd häst . Assååäää, vilken biff.

Av Emilia - 10 november 2013 08:37

Idag är det farsdag.  Vi ska kanske åka iväg tilll mormor o morfar eller så kmr dom hit.

Sen så är planerna att göra roliga dräkter till MASKERADHOPPNINGEN . Jag ska vara en rymdgubbe och ska andvända mig av cornflakes paket o bikläder.  Så vi får se hur de blir.



Världens finaste häst.

 

Av Emilia - 9 november 2013 20:56

Drömhäst. Han är grym o jag älskar han.

Av Emilia - 9 november 2013 14:59

Av Emilia - 9 november 2013 14:08

Kom på placering, 2a plats inte jätte nöjd då jag bara fck 55.17%


Video kmr sen.

 

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards