Life by Emilia

Alla inlägg under november 2013

Av Emilia - 9 november 2013 13:07

De gick ju ganska bra.

Resultat kmr efter jag duschat.

Vi fick en placering

Bye

Av Emilia - 9 november 2013 08:13

Då åker vi snart dårå

Av Emilia - 8 november 2013 21:28

Har vart hemma från stallet ett tag nu. Sett Idol, men jag har tröttnat på det nu.

Sjukt härligt att bara varabo dona, fixa hästen. Fläta , verkligen kvalitétstid innan tävlingen. Imon så rullar vi ihop flätor till knoppar o kanske gör om några flätor. Startar ju lite senare.
Men Heavy Spin dat horse .

Av Emilia - 8 november 2013 15:57

Dröm häst ellä?:* Så otroligt fin. 

Taagga #imon dårå

       

Av Emilia - 8 november 2013 15:20

Hej hej.  Fredag=långdag i skolan menn idag kändes det inte som de. Sista lektionen var idrott o vi spelade basket.

Jag är inte bäst ,men inte sämst i den sporten hellär    Men ändå, skönt att vara hemma.

Imon så är det dressyrtävling, känner mig inte vinnarsäker men kanske att de går litaa bra?

Jaja, fredag o livet är härligt  förutom en minikraftig förkylning.


Bild på mig o Heavsan från igååååår!

 

Av Emilia - 8 november 2013 07:28

Av Emilia - 7 november 2013 19:45

Hemma från ett ridpass. Det gick inte dåligt eller bra. Typ ett ridpass som smälter in i mängden.
Vi tränade på dressyr programmet och Heavy är som han är PERF*

Havreflingor o fil

Av Emilia - 7 november 2013 07:11

Skola som vanligt sen så reder jag. Ingen speciell dag eller så.
Men vi hörs.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards