Life by Emilia

Alla inlägg under november 2012

Av Emilia - 19 november 2012 13:42

De verkligen suger att vara sjuk.

 

Av Emilia - 19 november 2012 07:11

Av Emilia - 19 november 2012 07:09

Illamåenddet , huvudvärk tog över nu! Så denna dag spenderas i sängen ....

Av Emilia - 18 november 2012 20:55

Har ont i huvet, mår illa lite smått , förkyld och fullt upp, skulle vara skönt att ta ledigt från livet Emilia en stund, men jag har inte tid till de! Nätterna blir kortare , jag blir tröttare! Hmmm? Hur ska de sluta? Börjar verkligen älska helgerna, <3

Av Emilia - 18 november 2012 20:47

Uppdateringen börjar bli bra, även gjort nada efter tävlingen... Sjukt stolt över Heavy! Trodde ALDRIG att vi skulle klara de, inte me den sega pollen. 80 cm e perfekt , eller asså inte för lågt o inte för högt! Men känns ändå sorgligt att inte tävla ponny mer, tävlar häst nu. En kraftig lungn stabil liten häst, jag som gillar pigga alerta hästar :P

Skola imorn, mabye ses vi?

Av Emilia - 18 november 2012 14:28

Läxa är prio ett, de ska vara klart tills imorn   

 

Av Emilia - 18 november 2012 14:04

  

Av Emilia - 18 november 2012 13:38

Fett nöjd, benen dinglar, vår 3 tävling blev fel fri. Det kanbske inte ser så jätte proffsigt ut men nu fick jag fart på han  
 

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards