Life by Emilia

Alla inlägg under november 2012

Av Emilia - 22 november 2012 14:38

*Pratar du bakom MIN rygg? Betyder det att jag är längre fram än du.

*Komenterar du MITT liv? Betyder det att mitt liv är mer spännande än ditt.

*Har du tid att leta efter mina misstag? Betyder det att du är avundssjuk.

~Fortsätt med detta du.. Medans jag lever mitt liv~


Tagen från http://marlenekopparklint.blogspot.se

Av Emilia - 22 november 2012 14:30

Hoppar idag   

Blir väl Charlie eller Heavy, vi får se...   

Av Emilia - 21 november 2012 20:11

Promenad genom hela ''samhälle'' , Selma o Chess fick oxå följa med. Elin red på Chess , Lovisa gick bredvid Selma ;)

Av Emilia - 21 november 2012 20:11

Promenad genom hela ''samhälle'' , Selma o Chess fick oxå följa med. Elin red på Chess , Lovisa gick bredvid Selma ;)

Av Emilia - 21 november 2012 17:05

Drar till stalle nu,

Av Emilia - 21 november 2012 07:01

Drar till skolan , träffa alla vänner där. Inga planer för dagen en ;)

Av Emilia - 21 november 2012 07:01

Drar till skolan , träffa alla vänner där. Inga planer för dagen en ;)

Av Emilia - 20 november 2012 19:51

Varir med vänner hela dagen,fixat o stylat mitt hår   Platt på ena sidan , lockigt på andra! Haha, haft riktigt kul 

Har inte hunnit uppdatera så mycket , men men ... Blir kanske stalle imorn , vi får se   


´Mer uppdate imorn? Vi får hoppas. 

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards