Life by Emilia

Alla inlägg under november 2012

Av Emilia - 5 november 2012 19:30

Hoppade ,sprang bredvid blev högst 40 cm ? Börjar bli lite tempo i henne nu! Är det så lågt så hon kan gå över de så vägrar hon trava. 40 cm är perfekt för då har hon lagom framåt bjudning   Kan inte mer än att älska henne  '

 

Av Emilia - 5 november 2012 14:13

Kommit hem från skolan, ut o gå me Delice nu! ;)

Av Emilia - 4 november 2012 18:57

Drar till shettisarna imorn! Ut o gå skulle jag tro! De börjar ju bli så mörkt nu. Skulle uppskatttas att typ springa runt lite i deras hage! ;)

Av Emilia - 4 november 2012 18:54

Hemma nu, köpt en madrass till mig. Yeah! Kollat på olika slags kök oxå, vi ska bygga nytt så lite insperation! Kollat på mobiler, vet exakt vilken jag ska köpa! Syrrans nya, Sony xperia Tipi.

Av Emilia - 4 november 2012 07:09

Drar till Västerås idag. Ska köpa ny madrass till mig , saker till ett nytt kök? Ska kolla på mobiler. Min gamla lilla skruttiga har nog gjort sitt. Men ha en trevlig dag! Dom super gulliga shettisarna får stå för bild!

Av Emilia - 3 november 2012 17:01

Hej hej.

Syrran har skaffat sig en ny telefon, gick till kyrkogården , mer hände inte denna dag.

Av Emilia - 2 november 2012 20:24

Lilla Smulan ska få njuta resten av kvällen , skippar tv nu. Har lika trevligt att sitta o mysa me katten. Smulan e nog världens goaste katt om du känner henne, annars så gömmer hon sig . Hon är lite rädd o försiktig.

Av Emilia - 2 november 2012 17:56

Tröt tjej , need music.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards