Life by Emilia

Alla inlägg under november 2012

Av Emilia - 26 november 2012 16:58

Kollat lite hemsidor , hittat saker jag vill ha :)
Hittat de mesta , men smäälter verkligen för små cupcakes , kan ha tusen :)

Av Emilia - 26 november 2012 14:24

HAHA,  hand tvål!

 

Av Emilia - 26 november 2012 14:18

Jag till tusen, hur främt o udda skulle de intre v ara att komma upp med dom på morgonen?  

 

Av Emilia - 25 november 2012 20:56

Igår: Första ridpasset (dressyr) så red jag på Charlie. Gick jätte bra! Han var lugn fin och koncentrerad.
På teorin så läst vi om hur hästen är när den är sjuk mm. Ett litet test på de.
På hoppningen hade jag Heavy :) Det gick oxå ganska bra, vi hoppade som en linje övver ridhuset första hindret kom vi lite fel på vilket orsakade att dom andra två hindrena oxå gick helt fel, men annars var han GRYM! Min polle<3

Idag: Vi gjorde först teoriprovet , fick 32 av 38 :)
Dressyr testet gick sådär , hade Heavy o skumpade såklart hur mycke som helst ,han struntade i skänkeln helt . Hopptestet gick heeeelt fel! Han hoppade över hindret alledes för tidigt , medans jag försökte få han lite närmare så hoppar han ju, fick typ bara 6 av 10 över hindrera . Emilia = inte nöjd.

Spela lite spel nu :)

Av Emilia - 24 november 2012 09:15

Åker till stalle nu , ridläger whit ma sister. Blir inge bloggning på hela helgen? Kanske smöyger sig ett inlägg fram?

Av Emilia - 24 november 2012 07:20

Dålig bloggninfg under denna helg. Just know it .
Kanskw fler inlägg? Vi får se :)

Av Emilia - 23 november 2012 15:47

Ridläger imorn, soft fredag + läxa  

Ladda upp me Godis o chips !


Ses!

Av Emilia - 22 november 2012 22:19

Hoppade med Charlie, han var pigg som en lärka (om inte mer) Skulle vela haft tid att bara galoppera o få han att fatta att det inte är någon galopptävling. Men han är ju som han är CRAZYYYYYY! Nuddar du han me skänkel får du en åktur till månen :P Fick andvända väggen till hjälp för att han inte ville stanna. Lite blåsor fick man ju oxå:/

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards