Life by Emilia

Alla inlägg under november 2012

Av Emilia - 20 november 2012 07:05

Lite nyfiken på vad tycker ni om designen?

Ska till skolan idag , mår mycke bättre! Jag och en kompis möts så går vi til skolan sen:)

Bjuder på bilden.:)

Av Emilia - 19 november 2012 20:36

Funderar fortfarande över tävlingen igår , de gick ju bra... Men de känndes inte rätt till 100% , ska jag vara motorn i de hela? Få mjölksyra i benen bara för att få han att ha lite fart på
banan? Lite framåt bjudning skulle passa perfekt! Vi e påväg , änsålänge så 'försöker' han, men jag vet att han kan , och vi ska klara de med samma fart, men han är motorn!

Blir skola imorn,

Av Emilia - 19 november 2012 20:36

Funderar fortfarande över tävlingen igår , de gick ju bra... Men de känndes inte rätt till 100% , ska jag vara motorn i de hela? Få mjölksyra i benen bara för att få han att ha lite fart på
banan? Lite framåt bjudning skulle passa perfekt! Vi e påväg , änsålänge så 'försöker' han, men jag vet att han kan , och vi ska klara de med samma fart, men han är motorn!

Blir skola imorn,

Av Emilia - 19 november 2012 19:09

 

Av Emilia - 19 november 2012 18:01

att man ska bli ett med hästen? eller?

 

Av Emilia - 19 november 2012 15:25

Tiden börjar dra ihop sig, 1 december åker jag till stockholm. Stannar där hela helgen, lite shopping oxå  

"Läängtar" . Få be mamma åka och köpa nytt schampoo till mig nu. Önskar att jag skulle kunna vara me goa hästarna idag, om jag e frisk imorn så drara jag säkert dit!


  Byee!


 


Av Emilia - 19 november 2012 15:08

Kanske lite tjatigt med ett citat till, men men..  

 

Av Emilia - 19 november 2012 13:57

 

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards