Life by Emilia

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emilia - 11 augusti 2013 17:56

Super kväll med syrran.

Av Emilia - 11 augusti 2013 14:45

Min blogg handlar inte om följare. Visst är det kul med följare men det är inte därdör jag skapade en blogg.
Visst jag kan göra bloglovin byten . Men jag är inte desperat av följare Ibland om det är något jag vill visa flera så lyfter jag fram min blogg på något sätt. Annars så försöker jag blogga normalt. Vill du följa min blogg så visst. Jag säger inte att jag inte vill ha följare . För de vill jag. Men just jag gör inte så mycket åt att min blogg ska synas här o där . Jag har den här och ni får sprida den . Ni gör vad ni tycker om den. Sprider ni den, coolt. Är det bara jag som sprider, -Njaa. Jag låter er ta hand om statistiken. Visst är det kul att ha höga siffror. Men jag ser mer i livet än att leka känd o bara bry sig om följare. Jag har dom följare jag har och är nöjd över dom. Jag vet att dom jag har är äkta. Hellre har jag en äkta vän än 20 falska.


Jag tror ni hajar grejen. Jag är intw beroende av att ständigt ha mest följare på insta eller så. Då har jag hellre en bra insta som är rolig eller charmig.

Men dom följare jag har är jag verköigen nöjd över. Det finns inget roligarr än att kolla statistiken och se att den ökat. Tack så otroligt mycket till alla bra människor därute.


Följare är ett plussikanten.

Av Emilia - 11 augusti 2013 14:25

Någonsin sagt hur kul det är när ni säger hej? Fortsätt.

Av Emilia - 11 augusti 2013 14:02

Cyklar i regnet o köpef ketchup. Brb.

Av Emilia - 11 augusti 2013 11:04

Stickar o inte är man duktig. Det ska vara en halsduk så vi får se hur det blir med den. Kanske blir den bra eller mest troligt : inte klar. Tror inte att den kommer bli fin eller klar.

Jag har ett inlägg som kommer upp här lite senare. Tidsinställt så att ni skulle få lite uppdatering. Så kolla lite senare idag.

Av Emilia - 11 augusti 2013 10:42

Villl typ bara säga Godmorgon så Godmorgon.

Men vi hörs senare med uppdatering ? Right?

Av Emilia - 10 augusti 2013 22:38

Kanske blir det Linköping nästa helg? Bara hoppas o hoppas på att vi kör någon omväg eller genväg förbi Cloetta . Haha. Inte en chans att mamma ens vågar ta in mig i en sådan affär. Emilia goes crazy.


Jag är en ganska knasig person typ. Jag kan vara lugn och seriös sen komma på ett par nya vatten täta skor. Potatismjölsskor eller tårtspade med extra spade som sitter fast i skaftet. Sen den seriösa Emilia är jag när jag typ är med allmäntfolk. Men med mina vänner är jag riktigt knasig. Dom tror nog jag är knäpp :P Visst kan jag börja smådansa mitt på gatan när jag är med mina vänner haha. Jag är inte blyg på de viset. Men jag kan ofta upplevas som blyg för att jag gillar att lyssna. Ofta i disskusioner så brukar jag mest lyssna och slänga in ord ibland. Ofta är det för att jag riktigt inte orkar bry mig. Men visst kan jag prata. Bara jag har lust så. Ibland har jag inte lust o prata. Så gör jag de inte heller. Inte mer än nödvändigt iallafall.

Imorgon blir vi hemma själva en stund på kvällen. Kanske länge eller kort. Vi får se . Men syrran o jag ska ha film, chips, dipp , wiiU , o massor med Skojj. Så hörs imon. Right?

Av Emilia - 10 augusti 2013 18:31

Visste ni att jag haft hamsterungar? Trode jag hade två tjejer men sen en dag var det sju små varelser som var i buren.

Alla var friska förutom en som hade tre och ett halft ben. Saaaknar dom. Mamman Smoothie Pappan Mouse.



Söta va?

   

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards