Life by Emilia

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emilia - 15 augusti 2013 12:30

Hej hej alla glada.

Datorn la av, så allt arbete med trailern försvann. Men jag gjorde om den oo, ärligt så vet jag inte om den blev bättre eller sämre.

Jag ska ju rida för min nya ridlärare Emma. Sen kanske jag kan fota staketet som mamma och Gaston krockade i.

Jo en till sak .
Pappa fick lov att rensa en soptunna full i bajs blöjor bara för att en person inte ringde o sa att han kunde flyttat den istället. Pratar man så gör man, men att inte säga de då?. Bara för att retas? Jag vet inte säkert men jag tycker det ärfult gjort. Så big shame on you. Han fick åka o duscha för att han var full i bajs. Människor :/ Ja, han var inte på bästa humör nu jue. Men min pappa är inte rädd för att säga vad han tycker. Såå..


Jo just, nu säljer han oxå Honugs salva. Det läker typ allt. Rekomenderar starkt.

Av Emilia - 15 augusti 2013 11:26

Haaaj.

De är fint väder o jag blir tyyp fett glad.
De jobbiga med trailern är att den inte går att spara. Såååå jobbigt.

Av Emilia - 15 augusti 2013 09:36

Hej.

Stallet ikväll igen.

Jag ska göra en nya trailer till min youtube kanal.

Men bee active.  

Av Emilia - 14 augusti 2013 21:39

Mamma och gaston gick omkull. Mamma dök ut genom staket och staketet gick sönder.
Hon är lite svullen på vaden o skrap sår. Men hon ä en kämpe!

Gaston är snubblig. Jätte snubblig.

Av Emilia - 14 augusti 2013 17:21

Här har ni videon när jag äter mackan.


Ooo honungen.



Glöööm inte o premunumerera1

Av Emilia - 14 augusti 2013 15:51

Kolla min youtube kanal. Två nya roliga videosar.

Ena när jag gör en macka. Med bea sås, hallonsås, majonäs mm.

Andra filmen är när jag ska äta honung. Oo jag råkar faila lite. Jag häller honung på hela bordet.

Klippet när jag häller ut honungen finns på min insta.

Av Emilia - 14 augusti 2013 14:10

Av Emilia - 14 augusti 2013 11:36

Hej hej.


Vill ni kanske se hur sakerna blev?

Sten, Welcome är texten och en vit/blårandig mössa på.

Sten huve med en mössa av vit/blå randigt tyg. Trikå tyg.

En kudde i Jeans tyg med en "extra" detalj i trikåtyg som är vit/blå randigt.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards