Life by Emilia

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emilia - 14 augusti 2013 10:33

Undra vad de kan bli av detta. Hmm. Ja, jag är inget pyssel huvud. Jag kommer på hur det ska va å låter nån annan göra de typ. Oftast när jag gör så blir de fult...

Av Emilia - 14 augusti 2013 08:29

Okey.


Idag så ska jag till stallet igen. Pappa ska rida , sen ska mama rida. Ni vet hela min familj rider jue.

Så jag är där o pysslar om hästarna elr nåt. Jag har ju faktiskt inte varit där så mycket under sommaren.

Men jag har inte haft sjuss. Men men. Jag rider imorn så det blir lite skojjigare   Haha.

Jag rider för min nya ridläreare Emma. Vilken häst jag ska rida vet jag inte än. Men det kommer senare.


I helgen så åker vi till Linköping. Jag ska träffa mina kusiner där. Kuuuul.''  

Än så länge så lyser solen. Så vi får se ifall vi drar ner till stranden

Av Emilia - 13 augusti 2013 16:27

Hej alla. Jag drog o bada med syrran en snabbis. Trooop trooop.

Kommer ni ihåg ?

Av Emilia - 13 augusti 2013 13:58

Inte bloggat än idag. Say wuut. Helt upptagen med att göra INGET.
Typ sett på Mean Girls 2. O den filmen är ganska bra. Kanske ska man slå på tvn nu eller? På torsdag så ska jag rida för min nya ridlärare Emma. Spännande.

Önskar att jag hade en liten kanin nu. Jag har haft sååää många tillfällen då jag bara ser på tv. Tråkiga program oxå. Då vill jag hellre en kanin o pyssla med. Så nästa sommar då , vill jag ha en kanin.

Av Emilia - 12 augusti 2013 21:41

Är sååå trött på mig själv. Mer uppdatering imorn. Ska sova tidigt . Skola om en vecka. Kanske ska börja ställa dygnet till retta.

Jo ser ni alla röda prickar? Det är typ bett från myggor eller knott. Svider såå mycket. Något bra medel som får bort sår?

Av Emilia - 12 augusti 2013 18:06

Nu har jag städat.

Före uppe . Efter nere. Inte så jätte stor skillnad men jag har iallafall städat

Av Emilia - 12 augusti 2013 09:25

Hej alla fina.

Skolan börjar om en vecka.
Jag vet inte om jag längta eller få ångest.

Nu blir det lite glass .
Min outfiit .

Linne från Cubus.

Byxor från Kappahl.

Av Emilia - 11 augusti 2013 21:16

Min favvo film Sällskapsresan. Snowroller är bäst. Typ den enda bra "gammla" filmen. Haha, garvar fast jag sett den 100 gånger.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards