Life by Emilia

Alla inlägg under augusti 2013

.

Av Emilia - 19 augusti 2013 19:15

Somtimes I just dont care.

Av Emilia - 19 augusti 2013 17:08

Äter nurå, spagetti o köttfärs sås.


Börjat 09.15 imorgon. Lyx.

Av Emilia - 19 augusti 2013 15:11

Hemma från skolan. Vi gjorde knappt något. Mest bara kollade run vart allt fanns o så.

Lugn dag. 


Mitt hänglås. Jo, igga att bilden är sne det går ju liksom inte att fixa.


 



tja

Av Emilia - 19 augusti 2013 11:31

Tja jag har rast nu men här är outfiten.

Av Emilia - 18 augusti 2013 21:33

Imorgon är det skola.
Det blir väl lite kul ändå. Det var ju ett tag sedan . Eller? Men man träffar vänner man ändå inte umgås med, om ni fattar?

Sen blir man väll alltid lite smartare.

Jag börjar 7an. Vissa tänker, wow vad stor du blivit och andra tänker, de är väll inget. Men jag känner mig fortfarande som hon som skulle börja 6an. Men förändringar kommer och går. Vissa flyttar och nya kommer.


Jag tror att detta kommer bli spännande. Inget vet exakt vad som kommer hända detta läsår för mig, inte jag heller. Bra eller dåligt?

Kanske får ni en outfit bild imorn?

Sommarlovet är slut. Det svider att säga det. Shiiit. Detta kommer bli jobbigt. Men jag får kämpa. Jag ska gå ut sjuan med BRA betyg. Inga undantag.


Så,imorn. 7C. NO more sommarlov. Ny skola. Shiit.

Ja, men vi hörs imorn! Puss:*

Av Emilia - 18 augusti 2013 21:22

Påväg till Linköping så stannade vi till vid Cloetta.
Mitt hjärta slog volter. Jag bara njööt av att gå där. + att allt godis var extra billigt! Det är ju helt otroligt.
Detta tuggummi paket är stort, men samma pris som de "normala" i vanliga butiker.

Av Emilia - 18 augusti 2013 19:30

Ledsen för ingen uppdatering men vi var ute på landet och täkningen försvann.

Men just nu är jag trött , och har saker att göra så uppdateringen får vi ta senare.

Remember skola imorgon.

Av Emilia - 17 augusti 2013 08:11

Hej.
Jag sla bara duscha, äta sen så åker vi. See ya.

Jag hade tänkt att ha på mig några, mys/sjöna kläder. Knäkorta byxot och hm tröja "Cute and sweet"

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards