Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia - 12 oktober 2013 07:44

Tjena kompizzar. Slår vad om att iallafall nån av mina vänner läser detta.


Planzz:

Stallet med Jossan. Ska rida hennes häst. Det är en Islandshäst. Nu får man testa lite tölt. Aldrig gjort det förut.

Hästen är sötare än socker. Kanske kmr nån bild uppp här? Vi får seee.


Sen så ska jag sova med Isa hemma hos henne. woop woop. 


Härliga planz va?


Outfiten har jag inte bestämt än. Sitter i pyjamas framför daTan framför tvn. Nån som hängde me?



Hörs!  

Av Emilia - 11 oktober 2013 20:48

Av Emilia - 11 oktober 2013 19:34

Mysig ridtur på Roubia.

Isa fotaa :)

Av Emilia - 11 oktober 2013 15:10

Har lite bråttom till stallet men hemma från skolan.

På idrotten så fick vi goooodis. Muums.

Har lite smått ont i huve men men;)

Av Emilia - 11 oktober 2013 07:26

Skola sen stallet.
Tagga kemi prov? Naaj. Fast jag tror ändå att jag kmr klara de ;)

Min outfit har ni hääär.

Cubus tröja
HM byxor

Av Emilia - 10 oktober 2013 19:35

Min söta <3

Har lindat Gastons ben och har knoppat Heavy.

Av Emilia - 10 oktober 2013 15:57

Stallet snart.
Ska käka först bara.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards