Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia - 16 oktober 2013 21:51

Nån som vary alert. Jag hade just publicerat inlägget och får en sån här komentar:

Men back to life. Såklart jag inte dricker, nej jag beter mig inte som jag är 17år. Jag vill inte vara äldre än vad jag är nu. Sen så är det ingen party party fest heller. Typ som ett skoldisco eller liknande . Hoppas att ni förstår att jag är 13 år , jaah betermig som en helt normal 13årig tjey.

Av Emilia - 16 oktober 2013 21:42

Even the dead people can walk, but not on the earth.

Kanske blir partajj på Fredag. Jag o juddan drar nån stans, vet inte vart men det låter spännande. Woop woop. Vi får väll see.

Har hunnit med si och så idag. Sytt några stygn på broderi läxan. Sen inte hunnit längre. Nu ska jag satsa på en bra sömn. Vilket är super skönt !!

Asså, hästen <3

Av Emilia - 16 oktober 2013 16:42

Bakar!

Av Emilia - 16 oktober 2013 15:16

 

Till

 

Av Emilia - 16 oktober 2013 14:26

Hej vänner. Haft en bra dag? Jag har haft det. Och gissa, inga läxor fick vi heller. Matte provet gick helt okej, jag förstog det mesta men kanske gjorde fel på något tal. Hmmm?


Syrran ska baka, kanske man får smaka? Hoho. Närå , men mys med min underbara katt nu. Hörs alla!

 

Gammal bild, men bjussar.

Av Emilia - 16 oktober 2013 14:20

Av Emilia - 16 oktober 2013 06:41

Läxfria dagar <3
Man kan slappna av och tänka på annat. Bara för att jag skrev såhär så kommer vi få ton med läxor!

Skola som vanligt. Livet flyter på.

Av Emilia - 15 oktober 2013 21:18

Assö katten. Kärlek till tusen till denna varelse. Smulan är så himla perf i allt.

Dat cat.
Men asså, hon är min bästa vän. Vi blir tjuriga på varandra och ignorerar varandra en dag eller så. Sen senare på kvällen blir vi vänner igen. Detta låter såå sjukt töntigt och konstigt men det är sant. Jag förstår denna katt, hon förstår mig. Hon brukar springa från fönster till fönster när jag är ute. Hon följer efter mig när jag är ute . Hon sover bredvid mig , eller i ... så här är det. Jah vaknar alltid med huvet åt ett håll och när man slår upp ögonen så är det en stol där hon brukar sova. Vi kan kolla varandra i ögonen tills nån försvinner i sömn.
Asså, Smulan är inte som alla andra katter. Hon är rädd för andra personer. Mina kompisar, surrams kompisar ALLA. Men därför får jag mycket bättre kontakt med henne , när det bara är 5 personer hon verkligen litar på ( alla i min familj +mormor )

Jag undrar om ni bara läser detta och ser det som ett tomt inlägg. Men det är så svårt att skriva i ord hur det är med denna katt. Hon älskar ostbågar, majs och popcorn. Så vi har nåt gemensamt ;).

Men denna katt är min bästavän, der bästa med henne är att hon aldrig sviker mig, jag vill aldrig svika henne
Hon är min bästavän och ska vara det för evigt.

Jag älskar dig Smulan

Jag älskar att vakna tidigt, sitta ute på altanen med katten när klockan är 6 typ. Sånna stunder man minns, eller att sitta och njuta i solen en sval sommarkväll med katten.

Jag ska aldrig låta någonting hända henne, och om det gör de så går inte jag nånstans. För Smulan betyder så mycket för mig.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards