Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia - 19 oktober 2013 17:13

Snickrar lite med pappa.
Sen nät allt är klart så kmr ni få se vad de är jag snackar om.

Av Emilia - 19 oktober 2013 12:48

Bakar litte granna.

Av Emilia - 19 oktober 2013 08:49

Hej hej!

Nyss vaknat och frukost ska väll ätas.
Solen lyser fortfarande och snön är kvar. Fint väder. Nu börjar man längta till mera snö så kan man åka skidor.
Slalom så, inte längd. Kommer inte frammåt, utan står still på stället.



Min vackra la katt!

Av Emilia - 18 oktober 2013 16:09

Mitr knä är lite knösigt. Gör skitaaont om man börjer det när det inte är helt rakt. Bad bad.


Nyss städat rummt, man får ju besök.

Mat, sen hjälpa syrran med disco sen hämtar vi judith.
Goodie.

Fick ett random svenska prov på ordklasser. Tror ni jag kam ordklasser? Naaj.

Av Emilia - 18 oktober 2013 15:45

Hemma. På idrotten så körde vi stjärthockey. Kul faktiskt.
Snart kommer judith så vi höra väl senare.

Av Emilia - 18 oktober 2013 06:53

Fredag. Judith sover över hos mig idag.

Det snöar fortfarande!

Av Emilia - 17 oktober 2013 20:07

Världens bästa ridpass inklusive drama. Heavy gick i fin form men snubblade jerält. Han gick ner på knä typ.
Sen så har det börjat snöa!

ooo

Av Emilia - 17 oktober 2013 15:03

Hej.

Har lite bråttom , ska äta sen stallet.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards