Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia - 13 oktober 2013 21:23

Hej hej.
Känns som om det blir riktigt uppdatering nu.

Helgen har vart grym. Men nu till the big problem. Tyska glosorna, jah kan dom inte, fast jag har inte tränat och vi har dom tills på tisdag. Jöbbit läge. Så imorm MÅSTE jag göra glosorna. Man får väll skylla sig själv :P

Och sen så behöver jag massa nya saker oxå:
Adidas parfym
PUDER
Ögonbryns penna
Tränings byxor

Jah orkar inte skriva upp allt. Riktigt trött så ska sova .

Imorgon på skolan så händer inget speciellt förutom att vi har hästkunskap som profil.

Men vi hörs imon.

Av Emilia - 13 oktober 2013 19:56

Älskar denna häst så mycket. Hästen är fantastisk. Duktig hoppare, snällaste häst.

Min bästavän.

Av Emilia - 13 oktober 2013 16:32

     

Av Emilia - 13 oktober 2013 16:25

     

Av Emilia - 13 oktober 2013 15:24

Mer uppdatering sen hörni

Hur bra är inte isa på att sminka?

Av Emilia - 13 oktober 2013 14:12

Biöder på g

Av Emilia - 12 oktober 2013 17:09

Tjena, snart drar vi till isa. Hörs.

Opppa pink style

Av Emilia - 12 oktober 2013 07:54

I denna kategori kan ni följa mig när jag tränar. Såsom ridning till crosstraainer  


Ni hajjar. 

 

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards