Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia - 15 oktober 2013 19:57

Hemma från stallet och tränat!
Jag cyklade så jag blev varm i kroppen sen så gjorde jag dom dära ben övningarna jag snackade om. 13 sånna.

Det blev inte så mycket träning men nåt iaf.

Av Emilia - 15 oktober 2013 14:26

Hemma med en filtalrik med jordgubb&flingor i. Mums.


Glosförhöret gick easy peasy. Idrotts lektionen var svettig men rolig.

Matte säger sig själv, trökit men måste göras.

Svenska lika som matte. Som jag sa så äter jag sen så ska vi väll dra till stallet.

Syrran ska rida och jag ska springa(motion för både hästoch mig).


Kanske att desigmnen blir lite fixad. håll koll


Av Emilia - 15 oktober 2013 07:22

Känner mig såhär lycklig. Vaknat 7 men kan sova till 8 . Jag är litw halvtrött så kan typ chilla i 40 min till.
Tumme upp.

Gloaorna sitter till och med ordet Phisiotherapeutin-Sjukgymnast (kvinnlig) dahin fahre ich -dit åker jag
Hoho, feel proud. Nerå, men det var många glosor. Två lästexter + glosor tillvardera text. Sen veckodagarna oxå.

Skola, chill dag.Vi får se vad alla hittar på ;) Kanske att jag springer ikväll också, set får vi se.

Av Emilia - 14 oktober 2013 18:22

Nyss sprungit i 6.54 km på crosstrainer . Det blev 20 min.

20 magmuskel träning . Nuvet när man lisher på rygg och någon puttar på benen så ska man vara som ett gummi band. Benen ska nästan ner till golvet sen ska man upp med dom. De upprepas tills mam inte orkar mer.

13 situps
3armhävningar

Av Emilia - 14 oktober 2013 17:25

Tränat liteää på glosorna. Kan dom typ precis. Ska springa liteää så tränar på glosorna efter det. Jaja, hörs sen.

Av Emilia - 14 oktober 2013 16:16

Hemma från hästkunskapen, skit kallt!
Men vi kollade när dom provade ut sadlar och longerade Brille.

Nu glosor å mat, en varm dusch åå vad härligt för en isbit som mig ;) jaja, thats it

Av Emilia - 14 oktober 2013 13:08

Hästkunskap såklöört

#tvåolilastrumpor

Av Emilia - 14 oktober 2013 06:58

Morning, planerna för idag fick ni se igår. Så vi hörs vällndenare dåå:)

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards