Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2012

:)

Av Emilia - 26 oktober 2012 20:22

Sover över i stalle i helgen, dålig uppdate i know,

Av Emilia - 26 oktober 2012 19:11

Tävling med Heavy den 7 November kör på 70 cm igen:) Satsning på felfritt, i know han kommer klara de, bara lite bättre fart;)

Av Emilia - 25 oktober 2012 15:07

Andra gången jag red denna häst   Känns inte som att man riktigt har hittat knapparna på han än!   

Ganska lyckat förutom att han hoppar helt fel , eller ja, alla andra hästar jag ridit hoppar inte så som han lixom.

Älskar verklige att hoppa med han♥



Hoppträning nu, skulle tro de blir rida Charlie plutt... Vet faktiskt inte äv vilken jag ska rida  

Av Emilia - 23 oktober 2012 20:46

Varitg hos shettisarna, cyklat upp för dryga baken , ner för hem. Tagga tävling med Heavy imorn! Går de bra så blir de unge fär tävling varanan vecka med han?Eller ganska ofta;) Hästen KÄNNS awesome att hoppa me :D

Söta Chess o Ross står för bild.

Av Emilia - 23 oktober 2012 19:07

Börjat med skritt, mer trav än förra gången. Det märks att hon har blivit piggare;)

Av Emilia - 23 oktober 2012 14:30

Drar till shettisarrna nudå, dålig uppdate i know.
Mabye fotas idag:)

Av Emilia - 23 oktober 2012 14:30

Drar till shettisarrna nudå, dålig uppdate i know.
Mabye fotas idag:)

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards