Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emilia - 22 oktober 2012 19:18

Skrittat ut några trav steg, hon tvärstannar som vanligt mitt i allti ihopa. Lovisa tog Delice idag.   

Av Emilia - 22 oktober 2012 18:49

                 

Av Emilia - 21 oktober 2012 15:53

Tävla Heavy (Heavy Spin ) på Onsdag , vår första start. Blir  70 cm,  

Hoppas att de går bra, sjukt grym häst! Gammal bild på oss     

Går det bra så kommer jag nog inte tävla nå mer på älsklingen Tin-tin ...Men han kommer alltid finnas i mitt hjärta♥

 

Av Emilia - 20 oktober 2012 17:58

Hoppade Heavy på hoppträning idag ;) Blev bana på 80cm , och olika hinder också:)
Fotades oxå med Charlie. Snart dyker bilden upp:)

:D

Av Emilia - 19 oktober 2012 20:36

Se x-factor, haft sjukt kul med dom söta vännerna man har   

Kollar dv, fb några bloggar. Bjuder på bild från förra året , blond!    

Av Emilia - 19 oktober 2012 14:39

Drar till badhuset nu med vännerna:)

Av Emilia - 18 oktober 2012 22:02

Red Charlie idag. Markarbete, gick sådär. Han var stel somm en pinne men blev lite mjuk efter ett tag... Han var ganska pigg blandat med lugn.

På onsdag så skulle jag ju tävla, inte på Tin-Tin , inte på Charlie, Utan på Heavy! Kanske blir Heavy den nya Tin-Tin ? Vi får hoppas o se. 70 cm är de tänkt att jag ska hoppa.

Nu ska jag sova, ladda för imorgon, då inget speciellt händer ;) Sry för typ tusen av förra inlägget, alla tekniska prylar har dåliga tider...

Av Emilia - 18 oktober 2012 16:14

Drar o rider. Skulle tro att de blir rida Charllie??:)

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards