Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emilia - 7 oktober 2012 21:03

Drar till shettisarna imån. Haft en sjukt tråkig dag idag, men ändå lugn o skön:) Vet inte vad jag gjort men har ett blåmärke på benet som gör ont *

Av Emilia - 7 oktober 2012 21:00

... gör ont

Av Emilia - 7 oktober 2012 18:21

Har tråkit, kollar fb o dv men ingen uppdate. Funnie time ! 

Ska nog gå o se på tv ...

Av Emilia - 7 oktober 2012 16:30

Den 13e oktober så startar jag och Tin-tin för första gången!

Har ju bara tävlat Zigge typ xD Men nu blir de Tin-tin. Snart hoppas jag på att tävla Charlie  

Av Emilia - 7 oktober 2012 15:38

Har frågestund på dv. Behövs några fler frågor för att "frågestund del 3 " ska kunna bli till.  Jag o söta Selma på bild   


 

Av Emilia - 7 oktober 2012 13:03






Vill färga håre, mörk rödbrun 3.6   


    

Av Emilia - 7 oktober 2012 11:33

Nice väder , dax att hitta på nå :)

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards