Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emilia - 17 oktober 2012 20:33

Ska denna trötta tjej dejta kudden? Men klockan är inte ens nio :O Super trött, somnar annars framför tvn:P

Av Emilia - 17 oktober 2012 18:59

Av Emilia - 17 oktober 2012 18:50



          Promenerade ut med Delice. Lovisa tog Selma :) På bilden är Delice. Luras inte av namnskylten ;)

  

Av Emilia - 16 oktober 2012 20:43

... Doves handkräm!

Av Emilia - 16 oktober 2012 18:40
















Kan man fatta? Vart är den häst som jag var skötare på i två år? Zigge. Ziggelito Ziggzzon o allt vad jag kallade dig<3

Jag blev sötare på Zigge för typ 2 och ett nässstan ett  år sedan. Red Zigge jämt typ. Tävlade han , började bara 30 cm för ville få de ordentligt* Men gick de? NEJ!

Mobba mig inte xD ! Vi kämpade o kämpade. Sen när man blev tvungen att hoppa minst femtio cm så tänkte jag att man skulle kunna testa,

De gick piss. Men vi försökt ändå på den höjden. Till lut efter 4  månader blev vi felfria...

Jag ser ALDRIG mer den hästen... Tänken gör mig gråtandes . Även om det var länge sedan så saknar jag den hästen!!! Minnen sprider sig fram<3

   


Av Emilia - 16 oktober 2012 18:34

Av Emilia - 16 oktober 2012 17:57

Varit me bästa tjejerna idag :) Om de e fint väder imorgon så blir de plåtning på shettisarna ;)

Av Emilia - 15 oktober 2012 20:20

Varit hos shettisarna. Gått promenad med Rebell o Delice :)

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards