Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emilia - 9 oktober 2012 19:58

Angående stallet. Fått frågor om vilka hästar vi egentligen tar hand om.

Det är fem häster i det stallet.  3 shettisar och 1 d ponny 1 häst. Jag och Lovisa går ut och går med 2 shettisar nästan varje dag! Och på Onsdagar så är det tänkt ska vi börja rida d ponnyn Ross och Selma . Efterssom att Ross inte har gått på två veckor pga. "ryttaren" sjuk så ska han bara skrittas. Selma är inte riktigt inriden så hon kan bara "fram"  "stopp" "sväng" , så lite mer försiktigare ridning på henne      Vi brukar gå ut och gå med Selma och Delice , shettisarna. Den minsta shettisen Rebell, 2 år , stannar inne med Rosss och Chess! Chess är den häst som Elin rider "mest" . Sen så finns ju den svarta kanin med sin historia oxå    


Bild på mig o Semlan Selma    

Bild på   


Av Emilia - 9 oktober 2012 19:50

 

Av Emilia - 9 oktober 2012 19:30




Lite extra tråkit nudå..


    

Av Emilia - 9 oktober 2012 18:47

Var hos shettisarna idag, Rida Ross imorn, o kanske selma ;) Nu blir de mat o engelska läxan!

Av Emilia - 8 oktober 2012 20:51

Nergosad under täckket. Efter en kall dag så behövs detta! Fram me datan o film ska ses! Imorn står stalle på schemat. Mocka tömma ur vattnet osv. sen gå ut promenad med med shettisarn, riktiga matvrak de där :)

Av Emilia - 8 oktober 2012 18:47

Jag och Lovisa red idag. Elin körde Delice. Halva vägen red jag på Ross, hennes D ponny. 

Och andra halvan på lilla Selma    Som tur så är hon stark. Elins blogg hittar ni på :http://elineek.blogg.se/ 

Av Emilia - 8 oktober 2012 13:58

... drar shettisarna sen !:)

Av Emilia - 7 oktober 2012 21:16

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards