Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emilia - 15 oktober 2012 14:16

Ut o gå me Delice o lilla Rebell idag!:)

Av Emilia - 14 oktober 2012 19:29

Av Emilia - 14 oktober 2012 17:26

Var på aros fortet i västerås!!    

Super kul, nog fick man klätra o krypa mm. Vi åkte även förbi biltema för pappa skulle ha något... Så klart så gick jag till häst av delningen o köpte silikon snoddar  

Av Emilia - 14 oktober 2012 07:08

 

<3

Av Emilia - 14 oktober 2012 07:04






                                        

                                                      

Av Emilia - 13 oktober 2012 19:52

Drar till Aros fortet imorn :)

Av Emilia - 13 oktober 2012 19:05

 

Av Emilia - 13 oktober 2012 18:22

Jag känner mig jätte stor på Tin-tin . Men är jag verkligen de? Är det för att jag brukar rida större hästar? 

Tin-tin är den magiska hästen som hoppar som en gud! Att vara förstor för han skulle inte kännas bra! Han är den pigga hästen, men lätt att stanna och hoppar good! Utan han skulle jag vara död! I mean it! Men jag kanske inte är så stor på han?

 



Ända tills jag kan börja tävla Charlie så är denna häst fast i mitt hjärta,även när jag tävlar Charlie! Utan Tin-tin är jag inte den jag är idag! Jag lita 100% till denna häst. Men känslan att vara super BIG på en häst är käns inte bra.

 

 Min #läromästare . Han är till salu...

Han rids på pelhamn, framåt bjudande , lite rädd. En häst som passar perfekt. Men nu rider jag på Charlie istället. Snart blir Charlie min nya läromästare! Men nu känns det mer som att jag är hans* 

 

Svårt att säga mer än I LOVE YOU! Även om du inte kommer ridas så mkt mer av mig , för att jag rider Charlie så e du king! Om jah e för lång för dig kan inte jag avgöra. Vad tycker ni? Denna häst e bara så gryym! Glömmer dig aldrig*

Kanske blir de en tävling den 24 mefd mig o Tin-tin ? Charlie? 



.  


Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards