Life by Emilia

Alla inlägg under juli 2013

Bad

Av Emilia - 13 juli 2013 10:52

Shiit, va de är varmt  Dör nästan.

Måste typ äta isglass   Ja, varm dag. Bara väntar på att få bada typ. Men innan de så får man städa . Om vi ens drar till sjön.  Det är vid sånna här tillfällen man vill ha en pool. En stor pool. Typ som den häääääär. Gu vad härligt de skulle va.

     




Av Emilia - 13 juli 2013 10:39

Blev en stund ute i solen också, sorry. Men jätte varmt och solen ligger påå.

Min lilla älskling.

  Hon verkligen njuter av sommaren, sitter på altanen i flera timmmar. Hon busar väl lite men chillar mest. De ä min lilla katt de  



Av Emilia - 13 juli 2013 09:28

Sugna på bra bloggning idag? Dator ska fram så häng mee. Bara städa ett väldigt stökigt rum först.

Av Emilia - 12 juli 2013 19:03

Usch, åt alledes för mkt godis idag, iallafall har jag haft en super bra dag med Nora. Vi har badat, skojjat. Ja allt.
Kanske inte finastr bilden på oss då...

Av Emilia - 12 juli 2013 10:38

Drar till sjön o badar med Nora. Hoppas att de är varmt i vattnet. Aja, chans att bli brun lilsom

Av Emilia - 12 juli 2013 09:54

Idag så åt ja jordgubbar och mjölk till frukost. Mums. Ni vet plocka jordgubbar på gården, härligt. Japp. Få se vad dagen erbjuder.

Av Emilia - 11 juli 2013 19:13

Bloggar nudå.

Jag och Wilma gick o köpte glass en stund efter att vi ätit. Bara ja o syrran.
Sen så åkte jag till sjön o bada med Nora. Vi var där väldigt länge. Men de blev väldigt kallt. Men sen mot kvällen så drog vi hem. Skönt. Jag åt, typ höll på att somna med en macka i handen. Men sen kom jag på en random tanke att jag ville hjälpa syrran att måla. Så, gammla oöma kläder sattes på. Och penseln i handen. Efter de så kände jag mig värd att få blogga sen se på nån rolig film.

Av Emilia - 11 juli 2013 13:42

Nu är jag sådär hungrig, typ dör av hunger. Men mat är klart snart. Alltid en räddning ;)

Skulle lätt åka till Gotland nu, det är så härligt där. Allt från klippor till sandstrand. En sandstrand i Tofta eller åka och kolla på solnedgången i Högklinten varför inte spela Äventyrsgolf på Kneipbyn? . Ja, det finns mycket skoj. Att åka båt dittä till Gotland är nog en av de roligaste sakerna :) Känner mig tre år gammal och tycker att det är super spännande. That's me hehe. Sen att sitta o sola , nja. En stund kanske en kvart 20 minuter. Sen pang ner i vattnet. Fisken i vattnet. Om jag inte red så skulle jag lätt hålla på med nån beach sport, badminton, volley boll, basket eller simning. You know, beach girl.
Sen att shoppa solglasisar är oxå kul, köper massor typ. Men dom flesta har en tendens att gå sönder... Så en dag på stranden skadar ALDRIG. Det blir bara en aning tråkigare utan vänner där, ni vet när alla är bortresta, man blir hemma forever alone. Sen när man själv drar på semester så kommer alla hem. Ja, bu. Men man kan alltid ta med syrran. Dom går med på de mesta ;) iallafall min.


Meen vad tycker ni om headern? Enkelt, årkar liksom inte krångla.

Ja måste dra nu maten är klar o ja, slipper dö av hunger. Baaaaj.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards