Life by Emilia

Alla inlägg under juli 2013

Av Emilia - 18 juli 2013 15:39

Hemma från sjön. Kanske blir det en film. Men inte på tvn. Utan på datorn.

Av Emilia - 18 juli 2013 13:40

Åker o badar med syrran. Byee:)
#Livharman

Av Emilia - 18 juli 2013 10:34

Glöm inte omröstningen. Den finns i meny spalten. Under "Follow me on instagram" Ikonen.


På förra omröstningen så blev det Heavy jag passade bäst ihop med. Men nu är det hur DU tycker att min blogg är.


         



Solen lyser ute, syrran o jag gör lite filmer, eller ja. Man kanske inyte kan kalla det filmer precis. Dom är lite, hmm. Knasiga you knooow. 


Men kanske kanske att de kan komma upp en film här? Njaa. Vi får se  


Kanske blir det en sväng till sjön?






Bilder från Februari, blev liksom bara tvungen att dela med mig av dem.

       

Av Emilia - 18 juli 2013 10:19

1. Min pappa är biodlare


2. Jag HATAR bin liknande saker.


3. Jag är beroende av att blogga, om jag inte har tillgång till internet så skriver jag anteckningar o laddar upp de när internet funkar. Men kan inte skriva dagbok förhhand. Med en penne you know  

4. Jag har bott uppe i Boden (uppe i norrland  ) Sen flyttade vi till Örebro när jag fyllde ett typ. Sen i femårs åldern flyttade vi hit.

5. The Fooo  


6. Rider bara, för slö för att träna när jag inte rider. Ändring.


7. Vill ha kanin, fasst om ett år eller så. Nästa sommar.


8.  Jag är typ sååå morgon pigg, fast kan aldrig somna på kvällarna  


9. Ser inte så mycket på tv, bara något enstaka program.


10.Latare än latast här!


Av Emilia - 17 juli 2013 18:09

Tjo. 

Hemma och uppdatering. Internet är - SLUT.  Så segt. Men 

försöker mig på att uppdatera ändå.

Solen lyser. Jag ocg Lovisa drog till sjön idag, badade.


Imorn blir nog en chilldag, jag o syrran hittar nog på nåt.


Mååååste verkligen klippa mitt hår, typ akut. Får be mamma för akut fixning  

Ne , men  beach hår. Tort och risigt. Neeed help.  


Men ja, inget mer att säga så

Byeee  

 

Jag, för en vecka sedan? U like the clothes?

Av Emilia - 17 juli 2013 13:26

Kör frågorna nu. Tack alla som skrivit frågor. Video kommer nog sen.

Av Emilia - 17 juli 2013 01:29

Tjaaa blöggen.
Nån bild från dagen bjuder ja på då;):*

Av Emilia - 16 juli 2013 18:46

Inte blir de chill här heller. Fixar om i lovisas rum sen blire Pretty Little Liars o glads. 500ml för bara 25 kr. Och smaken är Choklad fuge. Super. Finns på LidL

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards