Life by Emilia

Alla inlägg under juli 2013

Av Emilia - 11 juli 2013 11:24

Tjo, just varit ute och tagit kort. Det blev inte så där super mycket. Men nånting, hoppas ni gillar det. Haha, alla bilder kanske inte är superfina men ja. Kanse blir det ny header, design. Vi får se min vänner  

               Inte så mycket eller speciella bilder men, sommar.






Av Emilia - 11 juli 2013 09:43

*Tv
*Sola
*Ta kort

Av Emilia - 10 juli 2013 22:07

Asså, jag känner att alla mina inlägg börjar bli enformiga dåliga, inte alls roliga att läsa? Har jag rätt. Dom senaste dagarna/månader så har de typ varit två meningar i ett inlägg max. Det har ju blivit så här |---------| Mycke mobil bloggning oxå, så lite beror de ju på de. De är inte de roligaste att sitta och skriva på mobilen precis. Men bättring imorm . Lovar.
Planet för imorgon.

*Fota lite mes syrran
*Städa igen (pjuuu)
*Just dance såklart ;)

Av Emilia - 10 juli 2013 21:34

Video på de jag köpte är uppe på yt.
Kolla vetja. Om ni inte orkar så köpte jag ett skal, Wallet Case på Teknik magasinet. Ni vet, ett sånt dära man öppnar typ, från sidan. Sen så blev det en hårmunk. Och en present till syrran.
Jaja, byee.

Av Emilia - 10 juli 2013 10:14

Av Emilia - 10 juli 2013 09:04

Åker till V-ås idag. Tror inte de blir nå shoppinhäg för mig, kanske nånting. Det blit mest saker till köket, oså. Men kanske att man hittar nåt? Vi får se.
Plockadr jordgubbar igår, kollla vilken snygging?

Wii

Av Emilia - 9 juli 2013 21:07

Ställ frågor till mig och Lovisa, hon kommer hem från Västkusten den 14 juli .Så ställ frågor, det blir en video. Skulle tro det blir svar den 15 juli kanske? Så kom igen ställ frågor mellan himmel och jord. Kanske blir det en giveaway som socker på toppen.

Tjo

Av Emilia - 9 juli 2013 19:32

Tjo bro.


Ansiktet svider fortfaranded. Överlever.

Vill hitta på nåt skojjigt, typ åka tilbaka till Gotland, det var så härligt.

Jaaa, Blev tvungen med lite uppdate men har ju inget att skriva.

Så blir lite bilder istället.


                 

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards