Life by Emilia

Alla inlägg under juli 2013

Bad

Av Emilia - 16 juli 2013 17:54

Tja tja.
Vi badade i Fagersta . Badhuset.
Mobilen dog så inge uppdatering. Sorry. Men ja, svårt att uppdatera i helgen. Liksom tjeyyy kväll.

Av Emilia - 16 juli 2013 08:58

Typ vaknat. Väntar på att jag ska göra nån slags uppdate, men näe. För trött så de blir nått halvdåligt inlägg. Men sover hos Lovisa idag.
Byee.

Av Emilia - 15 juli 2013 21:08

Tjoo, blev Extra bubbel miny tuggummin o Callippo shots.

Inte träffat Lovisa sen sommarlovet börjar typ. Riktigt kul hade vi.

Min outfit, eller aa.

Av Emilia - 15 juli 2013 18:39

Hej. Dagen är inte slut än, så planer. Köpa glass med Lovisa lite senare ikväll. Funnie. Glöm inte att skriva frågor till oss.

Av Emilia - 15 juli 2013 14:35

Läser igenom bloggen , typ inlägg från februari. Saknar faktiskt den tiden, tänker tillbaka minnen. 

Ja det är en ddel av det bästa att driva en blogg.

Allla tillbaka blickar du får när du läser bloggen sen. Roliga,

sorliga men härliga minnen.. 

Japp, minnen du inte tänkt på   




Sitter o proppar magen full med glass   Sos kom o rädda mig!!   Jag äter för mmycket glass.

Nerå, jag har mina gränser. Får inte i mig allt för mycket glass men godis däremot slinker i på ett nafs.

You know , me efter att ätit godis  

 

 

Hahah, ja är ju inte normal.  

Tv nudå.

 

 

Byee!

Av Emilia - 15 juli 2013 14:24

Klart att jag har gått vidare, men känslor till denna ponny är enroma. Zigge fanns för mig i  2 år, klart att band skapas.

          

Det hugger alltid i hjärtatatt veta att du inte finns här längre.

Men livet går vidare, jag med. Men känslor till ponnyn finns fortfarande.

Bara lite kort vad denna ponny egentligen betyder för mig.



Av Emilia - 15 juli 2013 13:59

Glöm absolut inte att kolla min youtube kanal. Där kan ni hitta de mesta, saker från Gotland till här hemma. 

Bjuder på lite filmer från min KANAL.








Hoppas att ni gillade det.

Av Emilia - 15 juli 2013 13:53

       

En helt vanligt städoutfit typ. Imorn så blir de nog sleeepover hos Lovisa. Miss u.

Gjort en roomtour , bara att checka nudå. Den finns säkert upp på youtube nu.

Min youtube kanal hittar du häär. 

 

Hmm Vädret är inte de perfekta, det småduggar, blåser men ändå soligt.

 

Jaja, ha de gött allihop!  



Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards