Life by Emilia

Alla inlägg under juli 2013

Av Emilia - 15 juli 2013 13:40

http://www.videofy.me/v/2730891 


Filmen hittar ni där på videofyme.


Japp japp.


 Film på youtube kmr snart, de tar lite längre tid bara  

Av Emilia - 15 juli 2013 09:07

Såå, törs man säga att bloggen börjar bli färdig och klar nu?

Ni kommer märka lite skillnad när jag bloggar oxå.  Men för de mesta är de fortfarande jag.

Så  mycke mer ordentliga inlägg, bilder. Mer fashion. Japp.



     


Städa rummet, fixa. Kanske blir det en roomtour.


Så ha de skojj alla gulliga läsare.


Av Emilia - 14 juli 2013 21:10

Imorm så blir bloggen på en heöt annan nivå, kategori. Ja, förändring.

Av Emilia - 14 juli 2013 20:48

Heey.

Imorn så börjar mamma o pappa jobba. Syrran och jag blir hemma själv,

Blir som ett annat lov typ. Snart är det läger oxå. Spännande spännande. Tror att jag 

sover borta nästan hela veckan. Kanske inte första då min syrra fyller år.

Så spännande spännande   


Saknar Gotland så mycke, vill tillbax. Ja, bilder.                              



Visst är de fantastiskt.

Av Emilia - 14 juli 2013 17:23

Kanske blir det nåt kuligt aom händer? Woop woop. Vi får se ;). Kör med hemlighets full atil tills allt är klart, så vi får se om de blir nåt. Kanske kanske inte? Ja. Solen sken upp på himlen. Få se vad Emilia kan hitta på ;)

Av Emilia - 14 juli 2013 13:25

Chill dag. De regnar ute, filmo mys typ.

Bild på min chill outfit. Zipperall tröja och tofflor. Adidas shorts.

Av Emilia - 13 juli 2013 22:34

I början av dagen så stekte jag ute, typ som en grillad hotdog. Haha, nja. Kanske inte precis så. Sen blev de lite städning trots allt. Före lunch så drog vi faktiskt till sjön. Ja o syrran badade o sola typ. Härligt. Vi åkte o köpte plock sallad. Badade efter lunch oxå. Beach <3 . Vi kom hem, hoppa ur bilen på cyklarna iväg till mormor och morfar. Fika o prat you know. Vi cykla hem och såg på film. Spykids 2. De var faktiskt riktigt länge sedan jag såg den sist men ändå kul att se en äldre film. Syrran gillade den. Ja, är ganska trött men en kvällsrutin som jag brukar ha på sommar kvällarna.

*Borsta tänderna
*Tvätta bort smink
*Ansikts rengöring, (ta vad ni brukar ha)
*After sun
*Borsta håret en extra gång (beroende)

Av Emilia - 13 juli 2013 19:31

Kan man säga att uppdatering kommer sen?

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards