Life by Emilia

Alla inlägg under juli 2013

Av Emilia - 22 juli 2013 11:37

Jag har haft en kanin för några år sedan. En brun o fin dvärgvädur.
På bilderna ser ni hur extremt söy han var. Snäll, verkligt super snäll. Jag har aldrig mött ett djur som han. Niklas hette han. Fy sjutton vad den kanin va grym. Men dagen kom och han dog. Vilket var de sorligaste som hände då. Aldrig hade jag varit så ledsen.

Här har ni bilder på honom. Men ja, buren såg ju inte städad ut. Vilket jag aldrig skulle lämna nu. Men .

Av Emilia - 22 juli 2013 10:14

Outfiten är grått tight linne och midjeshorts :)
Riktig dans outfit haha.
Nerå men spelar Just Dance 4 .

Av Emilia - 21 juli 2013 21:20

Tycker ändå att statistiken är ganska bra här . Tack.

Av Emilia - 21 juli 2013 21:06

Tjenare, badat o såg en stund på Paranormal activity 1. Sen blev jah tvungen att åka hem vid 6-7 tiden.

Och för er som inte vet vad paranormal activity är så är det en skräckfilm som handlar om demoner typ. Dom sätter upp kameror i huset, så det blir mer som en hemma video är hela filmen typ. Men ganska spännande o lite läskig på samma gång. Grym film.

Gud vad jah har lust o spela Just Dance . Kanske imorn då.


Finns de nå snyggare? Felix o Oskar från the fooo på bilderna :)

Av Emilia - 21 juli 2013 10:24

10 men trodde klockan var runt halv 8. Stackars mig haha.
Lovisa snarkar fortfarande men är snäll o väcker henne inte förens 11.30 .

Vi har inga planer för dagen . Men igår så såg vi Groodarna efter Paranormal activity 4. Filmen var roligt men de var så mycket knäppa o roliga saker så vi garvade ihjäl oss. Sen blev den nog dubbely så rolig för att vi var på skratthumör :) Hahaha

Av Emilia - 20 juli 2013 20:29

Paranormal activity 4. Helt grym . Men man är inte så kaxig efteråt.

Av Emilia - 20 juli 2013 13:30

Varför valde jag just Bloggplatsen?


Jag hade lite olika alternativ på bloggportaler. Dom jag förstår mest av är Devote, Horseworld och Bloggplatsen.


Jag valde bloggplatsen för att de var enkelt, snyggt. Man kan få en egen design. Inte alls exakt lika som alla andra. Bloggen blir mer personlig. Det är det som jag gillar. Att den visar vem det är som bloggar.


App finns oxå, vilket är bra. Då nästan hälften av all min bloggning sker via MOBILEN.


Varför jag inte valde Devote var för att jag inte kunde andvända mobilen på samma sätt. Jag bytte från Devote till bloggplatsen bara för mobilbloggning.


Varför jag inte valde horseworld var för att , ja. Jag bloggar om mer än bara hästar.


Och nu undrar ni nog säkert varför jag inte ens skrev med Blogg.se . Jo, jag fattar nada av hur man fixar desing. verkligen nada. Haha. Annars så hade jag valt Blogg.se



Hoppas ni vart er lite klokar av varför jag bloggar på just Bloggplatsen.se

Av Emilia - 20 juli 2013 09:42

MIn fina.

 Kör med ett tidsinställt inlägg idag. Bara så att ni inte blir helt utan uppdatering.

#yolo #byee

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards