Life by Emilia

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emilia - 22 augusti 2013 20:33

Imorn så kommer några små inlägg.

Kolla vad jag ska va med på.

Dressyrhelg 24-25 aug

2013-08-09 14:40

Dressyrträning för Emma, både för juniorer och seniorer...

Vill du träna lite extra?

Vi kommer att träna på allt från ryttarens sits till hästens form.


1 juniorgrupp 5 platser
1 seniorgrupp 5 platser

2 ridpass/dag


Du ska klara av att rida i alla gångarter och klara dig själv i stallet.


09.30 Samling båda dagarna
15.45 Slut för dagen

Ta med egen lunch, vi bjuder på fika.


Pris: 450kr / 1st dag
        800kr / hela helgen

Betalning till Bg: 5593-5357

OBS!! De som vill rida båda dagarna har förtur.


Sista anmälningsdagen är 22/8, anmälan sker på anmälningslista på ridskolan eller via mailavesta.rk@telia.com Om anmälan kommer via mail glöm inte att skriva om du har egen häst eller vill låna ridskolehäst.

Välkomna!

Uppdaterad
2013-08-19 15:41
Skribent
Emma Gustafsson
Av Emilia - 22 augusti 2013 19:37

Ouuch. Hemma från ett såå jobbigt pass. Herrman var snäll men drog iväg i galoppen och bockade lite . Men ja? Jag är sjukt taggad inför den 31 augusti. Vet ni vad som händer då? Hmm. Det är de som är lite hemligt men ni vet ändå lite. Men personligen så tycker jag att Herrman är grym. Han har en attityd med blir du ett med han är der enkelt, annars funkar det inte. Visst du kan rida , men du kan inte bli lika bra då.
Emma fotade oss så vi får se ifall det dyker upp någon bild sen.

Sååå, jag vill skriva ut vad hemlisen (hemlis eller hemlis?)är meeeen... jag måste få tid. Men vi hoppas att vi hörs senaree?

Av Emilia - 22 augusti 2013 15:37

Hej.

Tiden bara rinner iväg. Snart så åker jag till stallet och helt ärligt. Jag har inte tid att skriva något långt inlägg än. Det känns som om att jag sviker er så många gånger nu men jag måste verkligen göra annat. Skola, hästar, läxor sen att bara få behöva sova så uppdateringen kommer sen. Men jag vet inte när.

Av Emilia - 22 augusti 2013 07:26

Hej.

Idag efter skolan så får ni nåt av inläggen.

Men nu så är det skolan så vi hörs senare .

Av Emilia - 21 augusti 2013 22:22

Hej. Jag är ledsen för att uppdateringen inte blev super idag.
Mem jag har varit med lovisa ovh vi har varit i stallet. De blir ett dåligt inlägg för jag ee sååäää trööööt. Men här är lite saker som jag kommer berätta :

*Herrman och min nästa tävling
*Skolan
*Ridlektionen (det kommer förhoppningsvis imorn)

Juste vi skippa soöans fisk lunch och åt på pizzerian. Man kan inte höra det jämt men ibland;)

Av Emilia - 21 augusti 2013 07:18

Hejsan bloggen.

Jag tycker typ att de känns bra om jag uppdaterar nu, ifall jag glömmer mobilen....
Idag så börjar vi skoldagen med matte. Wooo? Njjjaa. Matte är inte min favorit. Förra året gjorde nog att matten sjönk långg ner i mina ögon. Men men.

Av Emilia - 20 augusti 2013 19:26

Okej, lite fail. Efter skolan har jag inte kunnat bloggat föe jag glömde mobilen HEMMA. Jag och Lovisa ålte o badade. Kallt. Sen så drog vi hem till henne och såg Scary Movie 5.
Jo, skoldagen. Vi fick träffa våran matte lärare lch han var lite sharmig men ändå konstigt. Eller asså, han var rolig men ändå fruktansvärt tråkigt. Han var speciell på ett bra sätt. Sen hade vi vanliga lektioner oxå.

Men skolan flytrr väl på? de ska jag säga som gått i skolan i två dagar nu

Av Emilia - 20 augusti 2013 07:54

Hej hej.
Skola idag. Jag börjar kvart över nio men såklart så glömde jag ställa om klockan så att klockan ringde runt 06.40 Då kännde jag mig grymt glad Nej.
Men medans jag chillar så , ja ha så kul!

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards