Life by Emilia

Alla inlägg under september 2013

Av Emilia - 12 september 2013 11:31

.

Av Emilia - 12 september 2013 08:44

3 mackor o en skål med yoghurt och ändå hungrig.

Jag är hyper trött så får väll sova till halv gamla pretty little liars avsnitt.

Det blir ingen träning idag. Hörs.

Av Emilia - 11 september 2013 20:26

Känns som mycket uppdatering idah.

Men o'boy i min favvo kopp o idol på då! Awesome.

Ser ut som currysås jue.
#idol #night #wow #bye

Av Emilia - 11 september 2013 18:32


De högsta du hoppat 

-Med Herrman är det 90 cm, tror att det är lika med Heavy.

Har du vunnit eller varit med på en hopptävling

-Jaoo, jag har vart med. Nej, Heavy o jag kör mest clear rounder.

Har du vunnit eller varit med på en dresyr tävling?

Jag satsar inte på dressyren. Men jag har tävlat en gång. Det blev en tredjeplats inte en förstaplats.

 

Vem är det som fotar dig? Du är jätte söt.

-Det är min syrra  

Du har sakt att du vill ha en kanin? Vad för ras & sådant????

-Ooo, en dvärgvädur . Färgen spelar väll inte så mycke roll.

 


Skulle jag kunna få blogga på din blogg?

-ASSÅ nej. JAG bloggar här. Visst skulle det va kul att blogga tillsammans eller att du kanske hade en egen blogg. Men inte på min då    I`m not mean, 

Av Emilia - 11 september 2013 17:28

Fått en liten present av pappa. En mascara .

Haha, cool pappa som undra om man hade mascara på läpparna? Hoho. Är era föräldrar oxå så?


Iallafall så blir jag kanske hemma från skolan imorn med. Maybe maybe.

Av Emilia - 11 september 2013 12:24

När soliga dagar inte finns, när man får schampo i ögonen. När hoppet försvunnit. Men lyckan står kvar.

Av Emilia - 11 september 2013 11:45

Att blogga till tillsammans är kul, man lämnar aldrig bloggen liksom. Det finns uppdatering även fast den ena är bortest.

OOO nej. Jag ska INTE bjuda in någon i min blogg. No way. Det här är min blogg, mitt liv liksom.

Men jag har haft blogg med många. Men vet nni vad som händer? Jag blir den enda som uppdaterar.Att det bara är jag som håller bloggen vid liv känns lite, hur ska man säga konstigt? Man har ju ändå bloggen tillsammans. Några gånger har det funkat att blogga tillsammans men då höll bloggen i typ 3 månader.


Jah skuller vilja blogga med någon annan oxå. Och då menar jag inte glömma denna blogg , jag skulle ha samma uppdatering här  bara att jag finns på ett ställe till.

Och om någon är nyfiken på att blogga med mig så är vilkoren enkla.

*Du ska gillla Hästar

*Kunna uppdatera

*Inte vara dum på nätet


Easy peasy. Såååå vi får se om nån nappar kanske. Men det är bara kanske att jag startar en till blogg. Jag är ju ganska nöjd med att blogga här själv så!  




Lite old pics*

 

Bild från april schhhiiaaat. HAHAHA. (upp)

Hahahah, Bild från maj. Får man tycka att man själv är pinsam? (ner)

 


Oooo så tar vi en bild på lite nudti!   

Lite hööst felling. Hoho. 

JAJAJ, Vi hörs senare.


Av Emilia - 11 september 2013 08:07

Ja , som ni läste så blir de film och frukost. Tror jag kmr sova sönder hela filmen 

Lite senare kommer det ett inlägg om Bloggen å sååå.

Jag känner mig värre än igår så hoppas det blir bättre nu när jag stannar hemma.


Katten hon får extra mycket uppmärksamhet nu när hon inte är hemma själv.


Jag tycker att vi kör en frågestund. Kika, skype messa, eller komentera en fråga eller fler.


Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards