Life by Emilia

Alla inlägg under september 2013

Av Emilia - 19 september 2013 06:54

Tjenixx igen. Det börjar kännas lite enformigt att säga så hela tiden. Nån gång kannjag typ hitta på något nytt.
Iag PLANS for today.
Skola som vanligt . Dax att work work.
Sen så blire stallet , jag ska rida och mysa med min allra finaste vän. Heavy Spin.
Spännande dag i know haha.
Men det är faktiskt inte så mycket som händer idag. Mitt internet är inte bäst så att uppdatera på skolan kanske inte riktigt blir.
Jaja, boys and girls nu ska jag äta frulle!

Mina dröm schaps mamma beställt!

Av Emilia - 18 september 2013 15:01

Hej hej. Jag kände eller tyckte att det var dax för ett riktigt inlägg.


Idag så skulle jag tro att det blir stallet. Men mer om idag, skolan flöt på. Vi har inte teknik

längre utan Kemi nu på No:n alltså. Läskigt men ändå spännande med massa 

syror o kemikalier. Sen så hade vi musik. Musikquizz , mitt lag vann  

På svenskan så skrev vi typ ett "Kapitel" i Boken om mig. Jag skrev om Smulan.


Jag hinner inte skriva något mer nu, men vi hörs väl nån annan gång!



Kmr ni ihåg? Ett år seen.  

No

Av Emilia - 18 september 2013 14:42

Lite eld på No:n

Av Emilia - 18 september 2013 07:18

Tjeena tjeena.
Skoldag som vanligt och jag är fortfarande lite förkyld. Men men.
Jag har inte så mycket att skriva om men vi hörs väl!

Av Emilia - 17 september 2013 18:40

Hemma fråm stalle, borstat Morris och kollat när syrran red.
Morris är fux med en vit bläs. Super fint.
På måndag så har vi studiedag, klockan tio så ska vi dit.

Av Emilia - 17 september 2013 11:11

Av Emilia - 17 september 2013 07:31

Tjeeeeena.
Idag så blir det stallet och kolla på nya hästar. Vi får se om vi smälter för dem eller om vi inte gör de!;)

Nu blir det skola, jag börjar sent. Jag hade tänkt vakna 8.00 men jah vakna sju istället. Så jah har typ checkat insta, fb och allt sånt. Men vi hörs senare då med mer uppdatering.

Av Emilia - 16 september 2013 18:27

Cyklat hem i regnet, kall o frysen.
Stallet imorn. Ska kolla på hästarna jag skrev om tidigare. Wilma (syrran ente kompisen) ska rida Brille o jag &Lovisa ska kolla på dom andra hästarna. Så vi får se hur de blir.

Schapsen mamma beställt till mig, hon beställe ett par sporrskydd oxå.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards