Life by Emilia

Alla inlägg under september 2013

Av Emilia - 21 september 2013 04:46

Tjena , klockan är inte ens fem än. Jag är sjuuuukt trött och hjärnan är som gele. Men vi hoppas väl att det går bra för alla nu!

Av Emilia - 20 september 2013 21:21

Får försöka komma upp imon då

Av Emilia - 20 september 2013 15:11

Tjeeeeena. Stalle och sen upptidigt imorn. Laget ska tävla och Herrman o jag ska knappast vara med. Herrman gillar inte att hoppa eller åka transport. Och blir väldigt nervös inombords . Han är överallt förutom på banan. Iaf så hoppas jag att laget tar sig upp från sista platsen idag.

Hej

Av Emilia - 20 september 2013 07:31

Jag slänger in ett Hej här. Jag hinner inte skrova nåt men de blir väl senare.

Av Emilia - 19 september 2013 21:02

Nivet när man börjar lacka ur? Skolan blir jobbig, sen när andra jobbiga saker oxå kommer in blire tuft. Alla tjejer i min ålder vet alla daily problems. Allt från vänner-ovänner till private stuffs.

Man har kämpat hela sitt liv för en sak, man får de ej. Men så kommer det en person som bara ber om det. Vips så har dom ALLT man kunmat önska i livet. Allt man kämpat, allt man gjort utan att ens få ett tack medans någon kan knäppa med fingrarna och ha det serverat på ett silver fat.
Men inom ridningen är det inte så easy peasy. Bara för att du har en dyr häst, bra tränare blir du inte bäst på andra passet. Visst det kanske går fortare men man blir inte toppryttare i världsklass första gången du rider.

När vissa kämpar för att få nya vänner . Då menar jag verkligen KÄMPA så finns dom personer som bara hänger med på kanten och får allt gratis. Liksom hämta popcornen så kan vi kollla, vi har snart nya vänner.

Folk som är falska, står dig närmst ena sekunden andra behandlar dom dig som om du vore luft. Eller retas med dig som om du vart dens offer i flera år. Sen är dom din allra bästa vän igen. Och detta händer på en dag. Borde man inte skämmas då? Eller vet personerna inte vad dom håller på med?

Eller när man ser/hör att sina vänner inte mår bra pga. andra . Man vill gärna ge dom en liten kick. Ärligt så har jag ingen aning om vad man gör åt sånt. Men håll dig borta från de dåliga, oftast så tänker man mindre på de då.

Jag håller mig till dom som ger mig en goood feling i kroppen. Alla som får mig att må dåligt - DOM är redan borta! Men jah behandlar dom inge annorlunda. Normal people to me.
Ser ingen anledning till att hata dom.

Detta inlägg är till för att tänka hur just du behandlar dina vänner. Think now, när det blir du vet du exakt vad du ska gö.

Av Emilia - 19 september 2013 20:15

Red Roubia , vi hade working equtiation eller hur det nu stavas .
Nog ä jag glad att jag red henne för att hon var super duktig att gå över konstiga saker och att öppna grindar va hon inte heller rädd för.
Hon hade fin form, och var bra i kroppen. Ett toppen pass!


Kommer ni ihåg detta eller? ?

Av Emilia - 19 september 2013 15:55

Fryser ihjäl, svinigt kallt även fast jag chillar i soffan. Oouuuch!
Sen måste jag börja tänka på vad jag ska äta oxå. Ja orkar inte. Trött ä jag oxå. Kändes som ett riktigt negativt inlägg nu. Men vi sprider lite lycka genom att säga ..... haha ärligt, kmr inte på något. Imorn har vi glosförhör på runt 80-90tyska glosor och runt 15-20 engelska glosor. Palla? Work Work. Det är värt i slutet av skolan.

Jaja, nu ska jag ta tag i allt. Jag sprider lycka till er sen.

Av Emilia - 19 september 2013 15:46

Hej Hej alla.
Jah broderar på syslöjden och seriöst, det går super sakta.
Sen på No:n så testade vi ögonduchen och duschen om man fått typ konstiga kemikalier eller sånt. Man börjar ju tvivla om Kemi ä kul .

Seen så blir de stallet idag. Jag tror att jag ska rida oxåå!

Min fina <3

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards