Life by Emilia

Alla inlägg under september 2013

Av Emilia - 13 september 2013 21:01

Wii

Av Emilia - 13 september 2013 16:12

Min outfit. Mitt face är så fult på bild så de ä inte med.

Av Emilia - 13 september 2013 14:46

Tjeeena.

Uppdatering från datorn. Men ärligt okej, Jag har ingen lust att blogga. Idag efter skolan har jag inte lust med nåt.

Jag vill bara till mina vänner och ha kul. Jag bara känner mig konstig reeealy mean it.  Men men.


Heeeeeeeeelg imon. Strömsholm. 


Jag har ingen lust att skriva  , ni kanske märkte de efterssom de dåliga inlägg. 


Min outfit kmr upp sen. hörs.  

Av Emilia - 13 september 2013 14:08

Party hos Wilmis.
Min outfit får ni senare.

Smajsig bild ;)

Av Emilia - 13 september 2013 10:50

med wilma.

Utedag you know.

Av Emilia - 13 september 2013 08:10

Ute dag idag. Vi ska upp till skidbacken o längdspåret....Fast nu så finms det ingen snä bara. Utedagar är inget jag precis längtar efter, men do it. Oftast är dom varken roliga eller tråkiga ..... Sen så är det Fredag den 13 idag.. woooo. Scary scary. Vi får se vad som kan hända! ;)
Hej kanske jag ska säga?

Av Emilia - 12 september 2013 18:07

Här har vi det, Emilia som är så himla grym på att göra paket kolla bara.

Klara av lite ironi nu;)

Av Emilia - 12 september 2013 16:29

Ingen träning idag

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards