Life by Emilia

Alla inlägg under september 2013

<3

Av Emilia - 16 september 2013 16:41

Chilling with mah la friends.

Av Emilia - 16 september 2013 07:40

Hej hej. Skola nu.
Mer uppdatering sen hörs?

Av Emilia - 15 september 2013 18:32

Harni saknat mej?

Iaaf.
Wilma min syster ska börja rida på en shettis . Brille. Den hästen står i stallet där vi har hästkunskap. Där står även några flera hästar. Jooo, medans wilma tar hand om Brille så skulle jag fä borsta en häsg som heter Morria ibland. Jaja, kanske inte så spännande men det var de.

Av Emilia - 15 september 2013 06:56

Upp tidigt idag igen. Vi är funktioner på ponny DM . Såå, inga sovmorgonar här då !

Sen på eftermiddagen ska vi göra en liten hemlig sak angående min syrra. Ni får veta mer sen!

Av Emilia - 14 september 2013 18:06

Home med kunskap och papper i massor. Det har vart en toppendag .

Träffat Jens Fredricsson och ätit lunch med Elisabeth föredetta lagledare till dressyr tror jag . Och tränar fälltävlans laget i dressyr. Woop woop. Det roliga va att jag fick veta vem det var efter åt. Men det har varit kul. Men nu ska jag vila o så. Hörs

Av Emilia - 14 september 2013 13:46

Vacker som jag e ;)

Av Emilia - 14 september 2013 08:07

Hej hej.

Hinnet inte skriva så mkt men bara så nivet så drar vi snart.

Av Emilia - 13 september 2013 22:52

Hemma, wiho. Pusta ut kan man la nog säga. Sjukt trött. Men härlig kväll, rolig kväll med mina vänner. Inte hundra topp seriosly pic men ändåå. Bjussar.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards