Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia - 21 oktober 2013 13:43

Hej hej, tänkte berätta om min knasiga dröm.

Nivet  läppbalsamet Eos. Jag drömde att det växte i träd. Knasigt jag vet.


Men hade tänkt tränat snart. Smik ska bort .

Men först ska jag mysa med katten för jag orkar inte riktigt springa än.


Fått läxor oxå, massor. Typ varannan vecka är det lite och den andra är det mer än mest  


Hörs vi senare elle??


Juste här är mitt assk konto :http://ask.fm/sundbergemilia


Hörs alla!!  

Av Emilia - 21 oktober 2013 07:06

Hej hej, mini sovmorgon till 7. Börjar 08.20

Slutar extra tidigt idag så blit noh hårdare träning än någonsin !

Av Emilia - 20 oktober 2013 20:46

3e veckan nudå. Det låter som om ja är gravid eller så men nej. Har tränat i 3 veckor nu. Kam inte säga att jag är en muskelknutte men jag är inte tjockis heller. Mima armar är som spagethisar. Serious! Min mage, finns de ens muskler? :0

Bjuder på en smått ful bild!

Av Emilia - 20 oktober 2013 20:26

Blev 3 armhävningar ( gjorde fler fast bara 3 blev rätt) som sagt suger på armhävningar.

20 sånadär när nån puttar ner benen och man typ lyfter upp dom. Sen paus i 1 min sen 9 sånna. De tar i magen!

Sen sprang jag i 25 min.

Av Emilia - 20 oktober 2013 18:20

Myyyyys!

Bor på Globen Hotell i helgen :)
Fett chill.

Av Emilia - 20 oktober 2013 13:35

Nyss kommit hem.
Heavy var underbar. Vi stannade och fikade , heavy ville ha kaka men fick nöja sig med häst godis. Tyvär så lämnade jag mobilen i stallet så inga bilder.

Heavy = drömhäst!

Bjussar på gammaal bild

Av Emilia - 20 oktober 2013 09:41

Drar till stallet snört.

Vacker väska man har :P

Av Emilia - 20 oktober 2013 07:56

Hej hej. Planer för idag då:

Uteritt me Heavy så stannar vi och fikar i skogen.

Nästa helg så blir det stockholm. Funnie.


Men nu vet ni lite om mina plans* så vi hörs väl senare .

Imon = skola blää. 


Någon som kommer ihåg?

 

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards